Guest timoham

Kysymys EFKU maisemasta?

11 viestiä aiheessa

Kuuluuko EFKU kentän reuna-alueen näyttää tältä?

[ attachment removed ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Onko FinnTerrain/Class käytössä? Ei välttämättä auta sekään, mutta kokeile.

On kyllä käytössä. No ei voi mitään. :(

Kiitos kuitenkin. ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Moi Timo,

tarkista vielä FS9.cfg, että kohdassa

[TERRAIN]

TERRAIN_MAX_VERTEX_LEVEL=19,

jos se on 20 tai 21 (jotkut sceneryohjelmat muuttavat sitä itsekseen)

tuontyyppisiä korkeuseriója ja kanjoneita syntyy.

Etelä-Suomessa eräs Baltian maiden mesh saa aikaan samanlaisia vääriä korkeuseroja.

Tiedosto on nimeltään baltic.bgl, ja yleensä se on asennettu scenery/world/scenery -kansioon.

Toivotaan, että tämä auttaa.

Jussi

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Etsin yhdestä toisesta syystä tuota FS9.cfg tiedostoa tänään mutta en löytänyt sitä mistään.

Missähän tuo on?

Täytyy katsoa tuo kunhan kerrotte missä sellainen on? ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Etsin yhdestä toisesta syystä tuota FS9.cfg tiedostoa tänään mutta en löytänyt sitä mistään.

Missähän tuo on?

Täytyy katsoa tuo kunhan kerrotte missä sellainen on? ;D

Se on: documents and settings/eetu(riippuu koneen käyttäjästä)/appilication data/microsoft/fs9 sieltä pitäisi löytyä.

Sitten tuo appilication data on piilotettu kansio. Menet ohjauspaneeliin, ulkoasu ja teemat, kansion asetukset, näytä ylälehti ja sitten rullaat alas sieltä löytyy näytä piilotetut tiedostot ja kansiot ja sitten ok.  :)

Toivottavasti ymmärsit.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Joo ei auttanut vaikka vaihdoin tuon numeron oikeaksi tuohon FS9.cfg:hen.

Ei voi mitään näköjään.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tässä näkymä suunnilleen samalta suunnalta minun koneestani, ei ihan noin pahat penkat, kuin Timolla. Tuo Timon kuva on tietysti paljon tarkempi, kuin tämä minun. Minulla on Terrain ja Class ja jotain muuta pientä sälää, mastoja ja sen semmoista. Ja taitaa Timolla olla tuo Kuopion asemakin toisenlainen, lienee joku lisuke sekin...?

[ attachment removed ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tässä näkymä suunnilleen samalta suunnalta minun koneestani, ei ihan noin pahat penkat, kuin Timolla. Tuo Timon kuva on tietysti paljon tarkempi, kuin tämä minun. Minulla on Terrain ja Class ja jotain muuta pientä sälää, mastoja ja sen semmoista. Ja taitaa Timolla olla tuo Kuopion asemakin toisenlainen, lienee joku lisuke sekin...?

Näyttäs Timolla olevan tuo tiedostokirjastosta ladattu Kuopion maisema  ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kyseessä on simun oma niin sanottu Default Flatten joka kovettaa maan tietyltä alueelta jokaisen lentokentän ympäriltä. Ongelmia syntyy vesistojen lähellä kuten Kuopion esimerkissä voi todeta. Tälle ei ihan helposti voi mitään, LWM remesh vippaskonsti löytyy kyllä, mutta se on aika työläs prosessi.

Mutta että toisin sanoen tämä on 'normaali' ilmiö.

FinnClass ei edelleenkään vaikuta mihinkään muuhun kuin siihen mitä tekstuureja ilmestyy minnekkin.

FinnTerrain piirtää vedet ja tiet, vesien korkeudet saattavat vaikuttaa meshiin jollakin paikoilla, mutta tuottaa harvemmin mitään ongelmaa meshin kanssa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään