Guest jankke

Opencockpitsin pankkisiirto kysymys.

6 viestiä aiheessa

Tuli tehtyä tilaus 2 kpl USBAxes ja 1kpl USBkeys card. Innostus oli toki kova kunnes piti tuo pankkisiirto tehdä, tulikin pari kysymystä mieleen.

Sain sähköpostilla IBAN ja SWIFT numerot mutta... mutta.... Te jotka olette Opencockpitsiltä pankkisiirrolla jotain ostaneet, käytittekö EU-maksua vai normaalia ulkomaan pankkisiirtoa.

Tuossa EU-maksussahan jokainen maksaa omat kulut ja jotenkin olen elänyt siinä uskossa että espanjassa pankit rokottaa huikeita summia palveluista.

Pitäisikö käyttää normaalia ulkomaan pankkisiirtoa ja maksaa kaikki kulut itse? Kuinkahan suureksi palvelumaksun osuus nousee? Vai onnistuuko se ihan EU-maksuna?

Kaikki informaatio olisi kovasti avuksi hämmentyneelle  :(

J@nne

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eikös tuo Paypal vaadi luottokortin?

Sitähän kun ei mulla ole niin pankkisiirto oli ainoa vaihtoehto.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

En ole koskaan käyttänyt mutta eikös toi firma ole EU-maassa? Silloin ehdottomasti EU-maksu kun pankkisiirto EU:n sisällä on maksuton.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Juu, kiitoksia avusta.

Maksoin EU-maksuna tänään tuon tilauksen. Hiukan pankista varmistusta kysyen.

Sanoivat pankissa EU-maksun olevan asiakkaalle saman hintaista kuin kotimaan tilisiirrot, eli suomessa verkkopankkia käyttäen maksuton (ainakin joillain pankeilla). Mutta myönsivät että eräissä EU maissa on kohtuuttoman suuret palvelumaksut myös noissa maan sisäisissä tilisiirroissa, joten nyt odottelua kuinka käy. Jos tuohet ei riitä luulen sähköpostiin kolahtavan jotain palautetta espanjasta.  :)

Ja jatkoa ajatellen, pankissa asioidessa pistin Visan tilaukseen samalla.    :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Juu, kiitoksia avusta.

Maksoin EU-maksuna tänään tuon tilauksen. Hiukan pankista varmistusta kysyen.

Sanoivat pankissa EU-maksun olevan asiakkaalle saman hintaista kuin kotimaan tilisiirrot, eli suomessa verkkopankkia käyttäen maksuton (ainakin joillain pankeilla). Mutta myönsivät että eräissä EU maissa on kohtuuttoman suuret palvelumaksut myös noissa maan sisäisissä tilisiirroissa, joten nyt odottelua kuinka käy. Jos tuohet ei riitä luulen sähköpostiin kolahtavan jotain palautetta espanjasta.  :)

Ja jatkoa ajatellen, pankissa asioidessa pistin Visan tilaukseen samalla.    :thmbup:

Ei nuo muistaakseni kovin suurta luokkaa olleet.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään