Guest Juhopaak

Evolveai A319 (Julkaistaan tänään)

20 viestiä aiheessa

Yes yes ! *hyppii kattoon*  ;D

Tätä ollaan odotettu kuin kuuta nousevaa.... vielä kun saisi sen EAI A318:n  ::)

Onneksi A319 operaattoreita on vähemmän kuin A320 operaattoreita niin ei tule ihan älytön asennushomma.

Jani

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Onneksi A319 operaattoreita on vähemmän kuin A320 operaattoreita niin ei tule ihan älytön asennushomma.

Onneksi näin. Saapahan nyt Frontierin edustavampaan kuntoon. :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Olen vielä pitänyt nuo Frontierin paintit ProjectAI A319 versiossa kun FSP:lle niitä kaikkia maalauksia ei löydy. Montakohan niitä Frontierin A319 maalauksia olikaan ? Toivotaan että kaikki tulevat myös Evolve AI:lta. Nyt tulee sitten Finnairikin olemaan täysin EvolveAIstettu pikku-bussien osalta  :thmbup:

Jani

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Olen vielä pitänyt nuo Frontierin paintit ProjectAI A319 versiossa kun FSP:lle niitä kaikkia maalauksia ei löydy. Montakohan niitä Frontierin A319 maalauksia olikaan ? Toivotaan että kaikki tulevat myös Evolve AI:lta. Nyt tulee sitten Finnairikin olemaan täysin EvolveAIstettu pikku-bussien osalta  :thmbup:

Jani

Löytyy kun tietää oikeat kanavat  ;) Maalauksia taitaa olla 47 kappaletta, kun rekkarit menevät N901FR - N948FR tunnuksen N911FR jäädessä välistä pois.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Nyt sitä saa avsimistä: ev319_models.zip and ev319_fde.zip  :)

[ attachment removed / expired ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ja maalauksiakin alkaa ilmestymään avsimiin hyvää tahtia. US Airwaysin kaikki retrotkin taitavat olla ulkona. Saattapi olla että viikonloppuna olla ohjelmassa Virtuaalitaivas 2006:den lisäksi "vähän" muutakin ohjelmaa, jos ei viikolla ehdi asentamaan.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ihanaa pääsee taas säätämään AI:ta  ;D

edit: Nyt oli aika paljon virheitä paketoinneissa joten kannattaa katsoa tarkasti että mm. "Texture=" täsmää saman kuin mitä se texture - kansio on... Myöskään testure kansioita ei suuressa osassa ollut verrattuna A320 riliisiin.

Jani

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Oon vähän epätietoinen näistä Evolveai:n jutuista, joten kysynkin teiltä jotka nyt olette hehkuttaneet näitä: Mikä näissä on erikoista?

En siis yritä mitenkään mollata, sillä ei ole mitään kokemusta ja siksi kysynkin mikä niissä on.

Ja kuinka suuri vaikutus frameihin noilla koneilla varustettuna vähän paremmilla tekstuureilla on verrattuna PAI:n koneisiin? (Jotka siis ovat melkoisen rumia).

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Oon vähän epätietoinen näistä Evolveai:n jutuista, joten kysynkin teiltä jotka nyt olette hehkuttaneet näitä: Mikä näissä on erikoista?

En siis yritä mitenkään mollata, sillä ei ole mitään kokemusta ja siksi kysynkin mikä niissä on.

Ja kuinka suuri vaikutus frameihin noilla koneilla varustettuna vähän paremmilla tekstuureilla on verrattuna PAI:n koneisiin? (Jotka siis ovat melkoisen rumia).

FSPainterin ja Project AI:n vastaaviin pikkubusseihin nämä ovat miljoona kertaa paremman näköisiä lähietäisyydeltä ja syövät vähemmän fps:ä.

Näissä Evolve AI:n busseissa kun on lisäksi enemmän LOD:a kuin kilpailijoitten vastaavissa. FSPainterin bussit kun ovat jo vuodelta keppi ja miekka. Project AI:n taas ruman näköisiä.

Jani

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Itse itseäni lainaten...

EVAI julkaisee KAIKKI 48 (kyllä, yksi kone on tullut lisää) Frontier-maalausta viidessä eri paketissa! :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

FSPainterin ja Project AI:n vastaaviin pikkubusseihin nämä ovat miljoona kertaa paremman näköisiä lähietäisyydeltä ja syövät vähemmän fps:ä.

Näissä Evolve AI:n busseissa kun on lisäksi enemmän LOD:a kuin kilpailijoitten vastaavissa. FSPainterin bussit kun ovat jo vuodelta keppi ja miekka. Project AI:n taas ruman näköisiä.

Jani

Siis kerralla fps ylös ja laatu ylös :o Mahdoton yhtälö, mutta kai se on uskottava. Kunhan aikaa riittää niin menee siis AI:t kuntoon.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Itse itseäni lainaten...

EVAI julkaisee KAIKKI 48 (kyllä, yksi kone on tullut lisää) Frontier-maalausta viidessä eri paketissa! :thmbup:

Niitä onkin sitten mukava asennella manuaalisesti  ;D Onkohan Frontier plaaneja olemassa missä on nuo kaikki 48 A319 rekkaria ?

Jani

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Niitä onkin sitten mukava asennella manuaalisesti  ;D Onkohan Frontier plaaneja olemassa missä on nuo kaikki 48 A319 rekkaria ?

Jani

En ainakaan minä ole tietoinen. Kesän plaanit, jotka minulla on, loppuu rekkariin N942FR. Ei auta kuin pilkkoa kahtia joidenkin rekkareiden plaanit, jotta saa kaikki 48 käyttöön. :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jani

Nyt pääsee Janikin asentelemaan FR:n paintteja. :) Avsimiin nimittäin ilmestyi viidessä eri paketissa kaikki Frontierin A319 maalaukset.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Nyt pääsee Janikin asentelemaan FR:n paintteja. :) Avsimiin nimittäin ilmestyi viidessä eri paketissa kaikki Frontierin A319 maalaukset.

:P

Juuri kun luuli pääsevänsä AI päivityksestä vähäksi aikaa eroon  :D

Jani

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ai hörhöjen iloksi kerrottakoon, että avsimista löytyy nyt EVAI:n A318, joten taitaa nyt olla kaikki pikkubuusit tehty :thmbup:!

Dämn  ;D lisää hommaa  :P vielä kun pitäisi asentaa Fruit Standin Boeing 777-300ER:t  :)

Jani

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Dämn  ;D lisää hommaa  :P

Se vaan jatkuu ja jatkuu ja jatkuu... :P Se on mukava sitten kun olet koneet päivittänyt, niin olisiko plaanien päivitys paikoillaan? ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään