Guest Mikko J Virtanen

Pushback truck koneisiin

13 viestiä aiheessa

Muutamiin koneisiin on tehty "valmistajan" toimesta tuollainen pushback kaara (kuten Poskyn 737, tuo uusin Saab 2000)

joka ilmestyy joko näppäinkomennolla tai automaattisesti työnnössä.

Onko tuo ominaisuus koodattu jotenkin esim model.cfg-tiedostoon ja pystyykö noita tietoja jollain tavalla siirtämään muihin koneisiin, johon sitä ei ole laitettu (esim. F1:n atikkaan [Joka tosin yleensä ei tarvitse tuollaisia kärryjä]). Jos tiedätte ratkaisun niin olisin kiitollinen jos kertoisitte esim. mitä tiedostoja pitää muokata ja mitä tiedostoja pitää siirtää jne.

Ei tämä nyt ole mikään kovinkaan tärkeä juttu, joten jos ei ole mahdollista/menee liian hankalaksi niin eipä se maailmaa kaada :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jep, saatoin löytää helpomman ratkaisun täältä: http://harrierpanels.avsim.ru/eng/pb.html

Voisi tuon pushback-paneelin jokatapauksessa asentaa, mutta jos oikein ymmärsin niin tuon ylimmän mukana tulee tuo poskyn kärry. Saatoin ymmärtää väärinkin, mutta täytyypä kokeilla kuitenkin :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

MOI!

Muista myös että simaviatonista voit ladata allesi pushback vaunun.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jep, saatoin löytää helpomman ratkaisun täältä: http://harrierpanels.avsim.ru/eng/pb.html

Voisi tuon pushback-paneelin jokatapauksessa asentaa, mutta jos oikein ymmärsin niin tuon ylimmän mukana tulee tuo poskyn kärry. Saatoin ymmärtää väärinkin, mutta täytyypä kokeilla kuitenkin :)

Minä taas ymmärsin että noista ylempi toimii vain poskyn modelin kanssa - jossa se trukki itseasiassa on. Se ei siirry muihin koneisiin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minä taas ymmärsin että noista ylempi toimii vain poskyn modelin kanssa - jossa se trukki itseasiassa on. Se ei siirry muihin koneisiin.

Joo, näin taitaa olla.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

MOI!

Muista myös että simaviatonista voit ladata allesi pushback vaunun.

Löytyiskös sulta kuvakaappausta tuosta? Ja millä nimellä löytää?

Antti

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Löytyiskös sulta kuvakaappausta tuosta? Ja millä nimellä löytää?

Antti

taitaapi löytyä kun menet simviationiin ja siellä kohtaan Misc. sieltä löydät avaruusaluksia, autoja ja veneitä jne.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

taitaapi löytyä kun menet simviationiin ja siellä kohtaan Misc. sieltä löydät avaruusaluksia, autoja ja veneitä jne.

[ attachment removed / expired ]

Avsim = push_tug.zip

Geoff

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kiitos!

Olenko nyt ymmärtänyt oikein että tuo toimii kaikissa koneissa?

Antti

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Olenko nyt ymmärtänyt oikein että tuo toimii kaikissa koneissa?

Todennäköisesti et. Sillä ei voi työnnellä mitään itse eikä se työntele konettasi. Kuvauksesta päätellen sillä voi vain huristella ympäri kenttää, samalla tavalla kuin simuun tehdyillä autoilla tai busseilla.

Tai sitten simuun on kehitetty jotain todella mullistavaa jonka olen itse missannut  ::)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään