Guest anttihaa

Cd viallinen tekstuurit päin ****!

14 viestiä aiheessa

Fs 2004 cd:eissä on jotain pahasti vialla. Joissain kohdissa on vain vihreetä mustaa. Toisissa kohdissa tekstuurit on ihan kunnossa.

Saako tarvittavia tekstuureita mistään, vai pitääkö ostaa uusi levy?  :(

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Fs 2004 cd:eissä on jotain pahasti vialla. Joissain kohdissa on vain vihreetä mustaa. Toisissa kohdissa tekstuurit on ihan kunnossa.

Saako tarvittavia tekstuureita mistään, vai pitääkö ostaa uusi levy?  :(

Miltä ongelma näyttää simussa?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Veikkaisin että kannattaisi mennä näytönohjainten "ajurikauppaan" ensin, eli www.nvidia.com tai www.ati.com riippuen kortin merkistä.

Tuolta uusimmat ensin alle ja sitten kokeilemaan josko vika näkyy edelleen..

Kuvaruudunkaappaus tosiaan helpottaisi ongelman diagnosointia, mutta ylläoleva valistunut veikkaus saattaa kyllä todennäköisesti olla syynä.

//Tuomas

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Suoraan en lähtisi hardware -kauppaan kuitenkaan. Itselläni nimittäin oli sellainen ongelma, että viimeinen cd ei asentunut kunnolla

(n.98%) ja sitten tosiaan meni tekstuurit aivan solmuun.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Niin no, jos asennus ilmoittaa cd-virheestä niin tottakai silloin peli vaihtoon.

En sinänsä puhunut hardwarekaupasta vaan ajuri"kaupasta" eli valmistajan kotisivuilta lataamaan uusimmat näytönohjaimen ajurit, useimmiten ne auttavat juuri kaikenlaisiin omituisiin grafiikkaongelmiin.

//T

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ajurit on kunnossa päivitin ne viikkositten. Joissain kohdissa on ihan normaalisti tekstuurit taas sitten jossain on mustaa vihreetä. Kuvan yritä saada. Pitääkö minun ostaa uusi cd jos se vika on cdeessa?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ajurit on kunnossa päivitin ne viikkositten. Joissain kohdissa on ihan normaalisti tekstuurit taas sitten jossain on mustaa vihreetä. Kuvan yritä saada. Pitääkö minun ostaa uusi cd jos se vika on cdeessa?

Ei kun muistaakseni MS:ltä saa uuden cd:n jos se on viallinen. En ole kyllä varma, ja nuo jutut aina kestävät...

EDIT: "If your original CD-ROM is damaged, contact Microsoft Customer Service at (800) 426-9400 to request a replacement CD. Microsoft Customer Service hours are Monday through Friday, 8:00 A.M. to 5:00 P.M. Pacific time." (http://support.microsoft.com/kb/243258/en-us?spid=1823&sid=1509)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kokeilen ottaa yhteyttä... Viimeinen cd ei asenna teidostoja: Heatrow.cab,World.cab!!! Saisiko jostain ladattua noi tai muuta vastaavaa?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Viimeinen cd ei asenna teidostoja: Heatrow.cab,World.cab!!! Saisiko jostain ladattua noi tai muuta vastaavaa?

Koitappa jonkin kaverin koneella polttaa levystä kopio, saattaa toimia. Minun 4:s levy on kiukutellut kahdessa asemassa, muissa se on toiminut (7:s kone FS2004:n aikana menossa(tai 8:s, en ole ihan varma))  :P ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ongelmana on vain se että kukaan kavereistani ei omista fs2004 levyjä.  ??? Usien hankkiminen microsoftin kautta maksaa 24 euroa.  :( Jos joku jaksaisi lähetää minulle kopion?  :-[ Se on varmaankin laitonta.  >:(

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kokeilin asennusta toisella asemalla tietokoneessa mutta näytti samaa virhettä. Täytyy sitten seuraavaksi koekilla jotain muuta.  :-\

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Yritin asentaa World.cab tiedostoa manuaalisesti. Eli laittamalla world.cabin tiedostot world kansioon. Winrar ilmoitta world.cab on viallinen tai jotain vastaavaa.  :(

Elikkä jos joku olisi ystävällinen ja voisi lähettää minulle world.cab tiedoston cd 4:jästä messengerin kautta olisin iloinen.  :thmbup:

Sähköpostini on: Anttihaa@hotmail.com

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Sain simun toimimaan!  :thmbup: :thmbup: :thmbup:

Hinkkasin cdeetä puhdistus aineilla. Tästä lähdenkin tekemään cdeestä varmuus kopiota. Kiitos kaikille jotka yrittivät auttaa minua

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään