Guest Mikoky92

FPS:t korkeammalle

5 viestiä aiheessa

Ongelmana on siis se että framet on default koneilla 27fps ja esim. Level-D 767:llä 3-6fps.

En saa niitä 7fps:sää korkeammalle vaikka ois asetukset ihan nolla ja samoin näyttiksenasetukset  :'(

Koneessa on:

Prossu: Sempron 2800+

Näyttis: Radeon X1600pro

Muisti: 1024MB

Emolevystä en tiedä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hmm... oletko asentanut simun uudestaan viimeaikoina ja kopsannut Modules kansion suoraan vanhasta asennuksesta? Jos näin on niin siirräppäs FSUIPC.ini johonkin muualle talteen ja käynnistä simu. Ja voihan tätä testata muutenkin. Olen huomannut että vanha FSUIPC.ini tuottaa joskus harmia, joten antaa simun luoda uusi.

Ovatko näytönohjaimen ajurit oikeat viralliset Catalyst ajurit?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ovatko näytönohjaimen ajurit oikeat viralliset Catalyst ajurit?

Pitäisi olla, kokeilen nytten kuitenkin tota FSUIPC juttua.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Nyt on Asetukset jokapaikassa ihan nolla, ja 20fps on ulkoota katottuna, mutta VC:ssä on vain korkeintaan 8fps. VC:stä katottuna on lähes mahdotonta laskeutua kun on niin Surkeet framet.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Nyt on Asetukset jokapaikassa ihan nolla, ja 20fps on ulkoota katottuna, mutta VC:ssä on vain korkeintaan 8fps. VC:stä katottuna on lähes mahdotonta laskeutua kun on niin Surkeet framet.

hmm.... ethän nyt sekoita tässä sitä että noissa monimutkaisten koneiden ohjaamoissa on yleensä aika huonot FPS:t? Minä en juuri tästä syystä juurikaan käytä noita VC:itä. Tämä on kuitenkin eri asia kuin se mitä siellä koneen ulkona tapahtuu tai siis toisin sanoen maisema voi pyöriä paremmin kuin itse ohjaamo.

Ja jos nyt et välttämättä tarvitse sitä VC:tä niin kokeileppas poistaa se niillä konfiguraattoreilla mitä tulee yleensä noiden mukana, joskus Aircraft valikossa on ihan oma no-VC malli.

Maisemista Objects cast shadows pois päältä ja mip mapping asetus simun valikosta 4.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään