Guest andretti

valot mustina, vai miten sen sanois...

3 viestiä aiheessa

[ attachment removed / expired ]

niin, kuten näkyy on valot kaukaa katsoen kentällä mustia. jos ajat sumussa tai muuten low visibility olosuhteissa, tulee nuo mustat täplät paaaaljon ennen näkyviin kuin valot normaalisti pitäisi tulla. lähelle mentäessä ongelma katoaa. lisäsälää olen asentanut niin paljon ettei niitä ole mitään mieltä ruveta luettelemaan joten näillä tiedoilla pyytäisin arvailuja ongelman aiheuttajasta.

tänks...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ettei olisi nyt joku tehnyt mielestään hienoja vaihtoehtovaloja, mutta ei ole pistänyt mukaan tarpeeksi mipmappeja? Eli katsoppas varsin, mikä sulla on simussa mipmap-asetus ja vertaa sitten simun tekstuurikansiosta löytyvään halo.bmp tiedostoon. Onko siellä yhtä monta kerrosta mipmappeja, kuin sulla simun asetukset näyttää?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

kiitos vastauksesta Mikko. katsoinpa varsin nuo halo:t mutten tolkkua ottanut, joten muuttelin mipmap-asetuksia samalla tihrustaen kentälle eikä muutosta valoissa tapahtunut ollenkaan, paitsti tietysti maatekstuureissa.  olen muistaakseni aiemmikin ihmetellyt täällä ko.asiaa mut taitaa olla neuvot vähissä sit vissiin. eri halo-filujen käyttö ei auta asiaan ainakaan, sen olen jo kokeillut.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään