Guest iwn

Payware-konevyörytystä

8 viestiä aiheessa

Simurintamalla eletään kuumia aikoja ainakin koneuutuuksien perusteella - miksi täällä ei ole juuri hälyä esim. Safirista. Jonnen kuvista päätellen tyylikäs paketti ja koneella on vielä tiukka Suomi-sidonnaisuus, samoin kuin juuri uunista tulleella Turbiini-Saabilla. 2000:sta oli muuten freeware Avsimissa uutuutena. Lisäksi FSD on julkaissut uuden version Navajosta - onko kukaan käynyt koelentämässä???

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minäkin olen ihmetellyt, kun Safirista ei ole ollut juuri mitään juttua. Se on aivan mahtava paketti GA-porukoille. Itse odottelen myös FSD:n Lockheed Jetstaria, joka näyttää varsin kiinnostavalle bisnesjetille.

Jonne

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Entä tuo päivitetty Navajo FSD:ltä, sattuuko olemaan kokemuksia kenelläkään?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ei ole aikaa pörrätä simulla. Tuota Safiria olen testaillut ensimmäisestä betasta asti, kun annoin omat omaa Safir-projektia varten kuvatut detailikuvat heidän käyttöönsä, mutta en tietenkään ole saanut postata screenshotteja keskeneräisestä paketista. Ja tietty nyt olisi ilmainen koko versio odottamassa, mutta en ole ehtinyt edes imuroida  :-\ Mutta aivan uskomattoman hieno pakettihan se on. Voin suositella pelkkien betojenkin pohjalta varauksetta!  :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minä pörrään simulla 10 kk:n ikäinen pikkuperämies sylissä! On muuten aika haastavaa tiukoissa lentotilanteissa!  :laugh:

Jonne

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Entä tuo päivitetty Navajo FSD:ltä, sattuuko olemaan kokemuksia kenelläkään?

En kehtaa Navajon päivitykseen pistää 18:aa dollaria, kun en sitä ykkösversiotakaan pitänyt oikein arvossaan. Ainoa syy voisi olla tuo wingletittömyys, mutta ei taida maksaa vaivaa...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Öyh, pakko kai se on simugurua uskoa, tuo Perusnavajo vain on melkoinen klassikko IRL. Safirin kutsua ei kyllä voi vastustaa...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Öyh, pakko kai se on simugurua uskoa, tuo Perusnavajo vain on melkoinen klassikko IRL.

Älä suotta usko, jos tunnet toisin :) Tahtoi vain sanoa, että henk. koht. en saanut siitä "Pantherista" mitään irti, enkä varmaan sen takia usko, että tuo perus-Navajo toisi minulle henk. koht. sen kummempaa ahaa-elämystä... Tuota klassikkuutta ei tosin käy kieltäminen ja varmaan saattaisin ajatella asian uusiksi, jos sille ilmestyisi vaikka laadukas Suomi-paintti tai pari :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään