Guest cebra

Level-D Push back probleema!!

6 viestiä aiheessa

Elikkäs otsikonmukainen ongelma. Konehan saahaan SHIFT+P komennolla push back toimintoon mutta siinä ohjaaminen. Ohjeissa lukee että peräsintä käyttämällä kone kääntyy. No näin ei kuitenkaan tapahdu.. Renkaat kyllä  kääntyy mutta kone ei.. Eteenpäin mentäessä toiminta on ihan normaalia. Johtuuko tämä LEVEL-D:n koneesta (767) vai onko mulla jotku asetukset päin p**tä?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minulla on kaikilla koneilla sama juttu. Eli jos joku tietää, olen minäkin pelkkänä korvana.

Mikko

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kun painat pushbackin eli SHIFT+P paina heti perään numeroa 1=vasen tai numeroa 2=oikea.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minä en ole edes ikinä tiennyt että pushbackissä voi ohjata renkaita kääntämällä. Itse käytän vain komentoa SHIFT+P ja 1 tai 2 kumpaan suuntaan sitten käännynkin. Level-D:ssä on siellä overhead paneelissa se pushback "laite". Sitä vain painaa ja syöttää sinne työnnön pituuden ja kulman johon kone käännetään, niin pitäisi toimia.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Joo, eihän oikeastikaan voi kääntää ohjaamosta, koska siinä nokkapyörässä on se tow-bar kiinni jonka toisessa päässä on se traktori. Kyllä se menee niin että traktorikuskille voinee esittää toiveen kumpaan suuntaan kone käännetään - mikä vastaa aika hyvin sitä simun numerolla valitsemista.

//T

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään