Guest Ilves

OH-PJX

6 viestiä aiheessa

Hei kaikille taas pienen suomitauon jälkeen!

Latasin tuon Finairin clubin koneen tuolta file listalta.

Se on tuossa mun kirjoituspöydälläni. Se on mallia 98.

Onko se koko kone, vai vain kuoret ja toimiiko ylipäätään tässä 2004:ssä?

Jos ei, niin onko tästä vielä tänäänkin hyvin lentävästä koneesta uudempaa ja täydellistä 2004 versiota missään.

Tämä kiinnostaisi siksi, että olin sen kyydissä Pirkkalassa 9/8-06. ja se tuntui lentävän kuin uusi.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Alapuolella lukee For FS98, joten luulisin, että ei ota toimiakseen FS2004:ssa. Harmi sinänsä. Kyllähän joku reipas ja rehti mestari-painttaaja voisi tuosta vääntäistä FS2004-käännöksenkin? Eikö?  ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Harmi sinänsä. Kyllähän joku reipas ja rehti mestari-painttaaja voisi tuosta vääntäistä FS2004-käännöksenkin? Eikö?  ;D

Juuri niin. Toivoisin sitä

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jos pelkkää tuota konetta haet, ilman finnair-värityksiä, avsim.comista löytyy Piper Arrow II, tosin itse en ole kokeillut, mutta kannattaa sinun kokeilla, jospa tämä vaikka lentäisi kuin "se siellä Pirkkalassa".

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Esan lainauksesta päätellen voisi luulla Esan hakeman juuri näitä finnairvärityksiä, jotka itsellenikin kelpaisivat. Eli jos joku viitsii tehdä nuo paintit piperille niin täältä ainakin löytyy kiitollisia :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Esan lainauksesta päätellen voisi luulla Esan hakeman juuri näitä finnairvärityksiä, jotka itsellenikin kelpaisivat. Eli jos joku viitsii tehdä nuo paintit piperille niin täältä ainakin löytyy kiitollisia :)

Kivaa!

Meitä, asiasta kiinnostuneitahan alkaa kerääntyä tämän saman pöydän ympärille useampikin.

Toistaiseksi voisin ottaa tuosta Otto pojan neuvosta vaarin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään