Guest polarb

world of ai

9 viestiä aiheessa

Moi,

Onko kellään kokemuksia tuosta otsikon (http://www.world-of-ai.com/) ai-liikenteen tuojasta? Koitin haulla haeskella, mutta en ainakaan muutamaan minuutin etsimisellä löytänyt kommentteja. Kun tuo Project Ai en ole enää pitkiin aikoihin päivittynyt ja laiska kun olen, en jaksa manuaalisesti reittejä ruveta rukkaamaan, niin mahtaisiko tästä olla laiskalle lentäjälle ai-liikenteen tuojaksi? Siis kommetteja kaivaten...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Itselläni on asennettuna kaikki WOA:n paketit ja hyvin toimivat. Ja mikä parasta, WOA käyttää parempia malleja (esim. ai-aardvark) noissa ai-koneissa kuin PAI, joten liikenne on paremman näköistä. Tosin noita paketteja on ainakin vielä kovin rajallinen määrä, eli virtuaalitaivas ei niistä hirveän täyteen tule.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Onko sitten mahdollista käyttää "ristiin" sekä WOA:n että PAI:n paketteja, jotta saisi enemmän tavaraa taivaalle?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Toki! WOA:n paketit asennetaan omalla installerillaan joka löytyy heidän sivuiltaan. PAI:lla ja WOA:lla on tosin joitakin samoja lentoyhtiöitä paketeissaan, joten kannattanee poistaa PAI:n paketeista nuo yhtiöt pois niin ei tule päällekkäisyyksiä. edit: siis jos nuo PAI:n paketit ovat sinulla jo asennettuina...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

ok... pitääpä ruveta rukkaamaan taas ai-liikennettä pitkästä aikaa...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ai-liikenteen muokkaaminen on aina mukavaa puuhaa! :thmbup:  Tuo WOA:n installeri vaati NET Framework 2.0:n asennettuna koneelle, mutta tuolta WOA:n sivuilta löytyy linkki kyseiseen ohjelmaan mikäli sitä ei vielä löydy.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Niin tuntuu... Onko muuten olemassa jotain helppoa konstia PAI liikenteen poistamiselle. En ainakaan siitä installerista löytänyt "remove" tms. kohtaa olleenkaan. Ei vaan jaksaisi aloittaa ihan alusta.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Viisaammat korjatkoon jos on, mutta itse en ole keksinyt. Näin ollen olen purkanut traffic_pai.bgl tiedoston traffic toolsilla ja poistanut aina tarvittavat lentoyhtiöt yksitellen pois tuosta tiedostosta. Sittemmin olenkin tehnyt niin, että olen tehnyt jokaiselle lentoyhtiölle oman traffic.bgl tiedostonsa, jolloin muokkaaminen on helpompaa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Näin arvelinkin... Nooh. onhan tuossa sitten sitä iltapuhdetta. On se hyvä kun ei tekeminen pääse loppumaan! :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään