Guest laurindo

Ruutu pimenee selittämättä

2 viestiä aiheessa

Mikä mättää kun Flight Simulator kaatuu ihan selittämättä kesken lennon. Tämä on tapahtunut nyt kaksi kertaa joilla yhdistävä tekijä on se että molemmilla lennoilla määränpäänä oli Helsinki. Kaatumiset ovat kummatkin tapahtuneet matkan loppupäässä eli suunnilleen 10-15 ennen laskeutumisen aloittamista. Kummallakaan kerralla ei ole tullut mitään virheilmoitusta. Ruutu vain pimenee mutta äänet jäävät taustalle. Olen tähän asti selvittänyt tilanteen ctrl-alt-delete yhdistelmällä. Minulla on asennettuna Suomessa Finnterrain, Finnclass, Fisd Efhk, Vantaa photo, Espoo photo ja Espoon rakennukset. Voisiko olla mahdollista että kaatumiset johtuvat pelkästään siitä että tietokoneeni ei ole tarpeeksi tehokas niiden pyörittämiseen. <- Tuota vähän epäilen koska peli tosiaankin kaatuu ihan selittämättä kesken lennon, eli kone ei raksuta yhtään ja framet pyörivät siinä 35 tienoilla ja ollaan vielä suht kaukana kohteesta eli pelin ei käsitykseni mukaan edes pitäisi vielä alkaa lataamaan Suomessa olevia lisämaisemia. Olisiko kellään lääkettä tähän ongelmaan? Olen yrittänyt ratkaista sitä poistamalla molemmat Espooseen liittyvät maisemat mutta kun ei auta.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minulla kävi samanlailla kerran mutta Hangossa. En muista mitä tarkalleen tapahtui mutta jotain samanlaista oli tekeillä. Ratkaisin asian asentamalla Hangon scenneryn uudestaan. ;)

Jere

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään