Guest Snadee

Muutama aloittelijan kysymys

10 viestiä aiheessa

Muiksis.  ;)

Miten saan tarkennettua tekstit - eli kun katson ulkoa konetta,

niin yhtiön teksti on melko sumeaa?

Terveisin,

Santeri

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Lennätkö simun omilla lentokoneilla? Niissä ei tuo ulkonäkö olekaan mikään järin hyvä.

Kannattaa myös käydä asetukset katsomassa...

-Antto  :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Lennätkö simun omilla lentokoneilla? Niissä ei tuo ulkonäkö olekaan mikään järin hyvä.

Kannattaa myös käydä asetukset katsomassa...

Jep, mutta mistäs löydän ne asetukset ja mitä siinä lukee - mitä pitää siis laittaa johonkin suuntaan? Lennän ainakin vielä default-koneilla, kun ei tuo latauspuoli oikein ole kouluarvosanana 10.

Terveisin,

Santeri

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

DXTBmpllä ota tekstuureista mipmapit pois ja muuta ne 32bit-muotoon, niin eiköhän ala näkyä  :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Säädä simun Display-asetuksista Global max texture size massivelle ja MIP-mapping quality esim. neljään, joka tuntuu olevan aika vakio. Tosin tämä riippuu ihan näytönohjaimesta/resoluutiosta etc.. 

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Säädä simun Display-asetuksista Global max texture size massivelle ja MIP-mapping quality esim. neljään, joka tuntuu olevan aika vakio. Tosin tämä riippuu ihan näytönohjaimesta/resoluutiosta etc..

Kannattaa kokeilla isompiakin mipmap-arvoja. Meikäläisen edellisellä näyttiksellä ainakin piti olla vähintään 5, tai ei saanut selvää edes oman koneen tunnuksista.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kannattaa kokeilla isompiakin mipmap-arvoja. Meikäläisen edellisellä näyttiksellä ainakin piti olla vähintään 5, tai ei saanut selvää edes oman koneen tunnuksista.

Joo, kannattaa toki kokeilla mikä sopii omalle koneelle parhaiten. Mullakin se 5, on paras arvo.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mulla on tuo FS2002 niin enpä löytänyt noita ohjeita?

Lisää vinkkejä - sillä en löytänyt esim tuota "Global  Max Texture Size"ä enkä

mitään muutakaan.

Kiitos vinkeistä - mutta apua tarvitaan!

Terveisin,

Santeri

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tiedän, ettei tälläsistä viesteistä pidetä, mutta tuntuu,

että aihe painuu pohjalle ellen sano mitään.  :-[

Eli siis, minulla on FS2002 ja en löydä sieltä noita globaleita ym.

Kiitoksia - jos jaksatte vielä neuvoa.  :-[

Terveisin,

Santeri

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eli siis, minulla on FS2002 ja en löydä sieltä noita globaleita ym.

FS2002:sta ei sellaisia löydy mutta katso valikosta Options -> Settings -> Display. Hardware välilehdellä ruksaat Anti-Aliasingin pois päältä. Scenery ja Aircraft välilehdiltä kokeilet itse, mikä tarkkuusasetus tuottaa parhaimman tuloksen. Ei ole olemassa vain yhtä oikeata neuvoa, kun kaikki riippuu laitteiston laadusta. Jokaisen täytyy hakea itse optimisäädöt omalle koneelleen.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään