Guest Juhowee

Mistä E170 AI ja A340 malli

13 viestiä aiheessa

En löytänyt PAIn sivuilta E170 konetta, kun yritän jälleen asentaa AI liikenteen kuntoon. Mistä saisi, AVSIMistä katoin, mutta eipä löytynyt.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eli nyt vaivaan vähän lisää:

Mistä saisin A340 mallin. AVsimista on niin vaikea löytää. Huomasin FSPainterin, mutta en saanut A340 basepakkia mistään.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eli nyt vaivaan vähän lisää:

Mistä saisin A340 mallin. AVsimista on niin vaikea löytää. Huomasin FSPainterin, mutta en saanut A340 basepakkia mistään.

ai_airbus_complete_120685.zip

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kiitos auttajille. Vihdoinkin kaikki koneet ja finskin tekstuurit (lukuunottamatta vanhoja- sekä muumitekstuureja). Toivotaan että nyt Finnish Airlinesin AI vorkkaa  ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kiitos auttajille. Vihdoinkin kaikki koneet ja finskin tekstuurit (lukuunottamatta vanhoja- sekä muumitekstuureja). Toivotaan että nyt Finnish Airlinesin AI vorkkaa  ;)

Meneppäs Nordicin tiedostokirjastoon, niin löytynee muumit sieltä.  ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Toivotaan että nyt Finnish Airlinesin AI vorkkaa  ;)

Ei toimi. En tiiä missä vika, mutta EFHK tyhjänä. Johtuuko vika siitä, että mulla oli alunperin PAIn valmiita paketteja. Poistin Aircraft kansiosta kaikki PAIn koneet. Pitääkö tehdä vielä jotain muuta?

Sitten toinen kysymys:

Koneen aircraft.cfg tiedostossa flightsim.0 kohdassa sim. Onko väliä mitä tässä lukee. Esim Airbus A319sissä mulla lukee "aia319".

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Sitten toinen kysymys:

Koneen aircraft.cfg tiedostossa flightsim.0 kohdassa sim. Onko väliä mitä tässä lukee. Esim Airbus A319sissä mulla lukee "aia319".

Kyllä, juuri noilla "nimillä" on väliä.

Tässä kuva joka toivottavasti selventää tilannetta.

PS=Mulla on pientä päivitystä AI:n kanssa menossa, on meinaan aikas paljon "leikki"liikennettä mukana AI taivaalla. Esim. tuo Finnair Concorde, joka mulla lentelee vaan EFHK-KJFK väliä.

[ attachment removed / expired ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tässä kuva joka toivottavasti selventää tilannetta.

Ei kun tarkoitan tuota sim kohtaa. En title kohtaa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ei kun tarkoitan tuota sim kohtaa. En title kohtaa.

sim-kohtaan tulee sama teksti mitä koneen .air tiedosto on nimeltään. Esim. jos koneen .air-filu on evolve_ai_a320.air, niin silloin sim-kohdassa tulee lukea evolve_ai_a320

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

sim-kohtaan tulee sama teksti mitä koneen .air tiedosto on nimeltään. Esim. jos koneen .air-filu on evolve_ai_a320.air, niin silloin sim-kohdassa tulee lukea evolve_ai_a320

Nyt toimii, kiitos!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään