Esa Sairio

Vantaan uploadaus ei toimi

7 viestiä aiheessa

Olisi tuo Vantaan Photoscenery valmiina uploadattavaksi FSNordicin tiedostokirjastoon. Tuli vain yllättävä ongelma vastaan.

Käytin aiemmin Espoon ja Raahen uploadaamiseen täällä neuvottua FTP Upload- menetelmää, jota on pakkokin käyttää, koska Vantaan zipin koko on yli 35 M. Eli aiemmin käytin ilmaista CuteFTP- ohjelmaa mutta nyt huomasin, että ohjelmalla oli vain 30 päivän voimassaoloaika eikä ohjelma enää toimi koneellani.

Imuroin uudelleen Cuten netistä ja asensin sen koneelleni. Sama juttu. Ohjelma valittaa että 30 päivän aika on loppunut. Ja tarjoaa ostettavaksi ohjelmaa jolalin 40 taalan hinnalla. En osta.

Miten pitää menetellä jotta saan Vantaan tiedostokirjastoon sekä nopeasti että ilmaisilla ohjelmilla?

yES

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jep! Itse käytän smartFTP mutta voit aina huijata tollasia ohjelmia muuttamalla tietokoneen aika asetuksia.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jep! Itse käytän smartFTP mutta voit aina huijata tollasia ohjelmia muuttamalla tietokoneen aika asetuksia.

Ei kyllä yleensä onnistu tuo :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ja oma suositukseni on AtomFTP, yksinkertainen ja suomalainen.

Edit: Tjaa, eipä minulla ole ongelmia ollut muiden tiedostojen kuin Zippien kanssa. Atom kun yrittää niitä tunnistaa kansioiksi ja tämä johtaa kyllä siihen että zipit täytyy jollain muulla ohjelmalla laittaa. Eli ehkä ohjelma nyt ei ole aivan paras tähän Vantaa-zipin uppimiseen...  :(

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään