Guest Soinari

Mikä payware on hyvä, halpa ja helppo asennuttaa?

11 viestiä aiheessa

Kuten otsikko kertoo, etsisin juuri sellaista konetta. Siinä pitäisi olla paneeli, virtual cockpit, ja helppo asentaa, siis eli lataus asennus ja lentämään. :-\, jos tiedätte niin kertokaa ihmeessä!

Jere

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Paywareissa on lähes poikkeuksetta aina installeri. Joten siitä ei tarvitse olla huolissaan. Hyviä nyt ovat ainakin Flight1 ATR, Lago MD80 ja LDS767. Riippuu tietysti minkälaista konetta haet, tuolla Virtual Cockpitillä ei yleensä loppupeleissä tee mitään.. Eli kerro enemmän minkätyyppistä konetta haluat.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Paywareissa on lähes poikkeuksetta aina installeri. Joten siitä ei tarvitse olla huolissaan. Hyviä nyt ovat ainakin Flight1 ATR, Lago MD80 ja LDS767. Riippuu tietysti minkälaista konetta haet, tuolla Virtual Cockpitillä ei yleensä loppupeleissä tee mitään.. Eli kerro enemmän minkätyyppistä konetta haluat.

Parempi vähän aikaa säästää ja ostaa joku laadukas (PMDGn putte, ed. mainittu ATR). Riittää iloa pidemmäksikin aikaa (iteltä loppui hermot PMDGn putteen kun en jaksanut itseopiskella koko laitosta :)). Ja on siitä virtual-cockpitistakin iloa toisinaan, lähinnä "viilistelysessioissa".

Edit: ...siis eli lataus asennus ja lentämään  <- varmasti pärjäät jollain pienkoneella?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jos Airbussia haluat, niin itse olen ainenkin erittäin tyytyväinen PSS:n Pro Airbussin. En itse kuneeseen, mutta paneeliin. Minä käytän IFDG:n bussissa PSS:n paneelia + parantelut ja Andre Silvan äänipakettia ---> AVSIM.COM

Olen siihen pakettiin erittäin tyytyväinen ja paketissa on helppo Installeri, A319, A320, A320.

ja matkustajien, rahdin painon laskentaohjelma ja fuel calculator. Ja tietenkin itse paneli MCDU:lla ja kaikilla ominaisuuksilla.

P.S. PANEELISSA ON MYÖS VC.  :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

P.S. PANEELISSA ON MYÖS VC. :thmbup:

Jos modelin vaihtaa, niin menee virtual cockpit mukana. Virtual cockpit on osa modelia, eikä sitä voi siirtää muille koneille.

Oskari.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Riippuu tietysti minkälaista konetta haet, tuolla Virtual Cockpitillä ei yleensä loppupeleissä tee mitään..

Miten niin ei tee mitään? Itse lennän sekä LDS:n 767:aa että F1:n Atrainta lähinnä VC:ssä. Osaa toiminnoista joutuu

toki käyttämään 2D-näyttöjen kautta. Tosin esimerkiksi Atraimessa toimii jopa FMC:kin VC:ssä, sitä vain on vähän

hankala käyttää siinä lukuunottamatta näkyvissä olevan sivun vaihtamista.

- Ville -

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Taisi Avsimista saada vielä paremman VC:n, kuin PSS:n vakio  ;)

Kerro vaan, että miten. Jos siinä tulee uusi VC, myös ulkomalli on silloin uusi. VC on osa modelia, eikä sitä voi erottaa siitä. Eli koneisiin ei voi tuosta vaan vaihtaa pelkkää VC:tä. Tekstuureita ja mittareita kyllä pystyy vaihtelemaan tiettyyn rajaan asti...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Miten niin ei tee mitään? Itse lennän sekä LDS:n 767:aa että F1:n Atrainta lähinnä VC:ssä. Osaa toiminnoista joutuu

toki käyttämään 2D-näyttöjen kautta. Tosin esimerkiksi Atraimessa toimii jopa FMC:kin VC:ssä, sitä vain on vähän

hankala käyttää siinä lukuunottamatta näkyvissä olevan sivun vaihtamista.

Mulla on ihan sama. Lennän käytännössä vain ja ainoastaan VC:stä...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Riippuu tietysti minkälaista konetta haet, tuolla Virtual Cockpitillä ei yleensä loppupeleissä tee mitään.. Eli kerro enemmän minkätyyppistä konetta haluat.

Ai ei? Minusta se tuo huomattavaa realistisuutta kun  tekee näin:

kaksi monitoria, joissa toisessa kaikki 2d sälät, atc, gps, sun muut tarkat jutut, ja sitten taas toinen monitori omistettu VC:lle, niin on huomattavasti autenttisempaa. Rullatessakin voi pyöritellä vc näkymää, ja samoin vfr laskuissa. Kuitenkin kaikki vipstaakit ja mittarit ovat silt näkyvissä viereisellä näytöllä. Eikä toinen monitorikaan maksa kuin 40e.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Onko esimerkiksi mitään hyvää Cessnaa tai Piperiä?

Suosittelen katsomaan ainakin Carenadon valikoimaa, sieltä varmasti löytyy joku mieleinen kone, ja laadukas sellainen.  :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään