Guest Juhowee

Uudelleenasennus

14 viestiä aiheessa

Minua alkaa jo rasittaa kun tuo FS menee ilmeisesti taas pian uudelleenasennukseen. Kertokaapahan omat kokemuksenne ja syynne uudelleenasentamiseen.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

3 kertaa olen uudelleenasentanut. 2 kertaa meni uusiksi, kun jouduin asentamaan windowsin uudelleen. Onneksi simu oli poltettuna DVD:eille, joten sain simun taas toimimaan jo parin päivän sisällä. :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Unohdit vaihtoehdon "en kertaakaan". Vajaa kaksi vuotta ollut tämä asennus pystyssä (nykyisen koneen hankinnasta alkaen), eikä ainakaan vielä näytä olevan ongelmia.

-Esa

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Itse olen kerran asennellut uudestaan. Sitä kun pärjää vallan mainiosti ilman AI liikennettä, ja muita lisäosia. Mitä nyt joku satunnainen hyväksi havaittu add-on kone löytyy ja Suomeen kaikki saatavilla olevat maisemat. Lisäosamaisemia ulkomaille asennan ku tulee jonnekkin lennettyä.

Ja kaikki lisäosat mitä asennan, niin lueskelen tarkkaan netistä muiden kokemuksia ja kommervenkkejä ennen asennusta...sillä selviää  ;D

-tuomo

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Noin 3 kertaa. Oikeastaan vain sen takia, että sitä krääsää tuppaa aina jäämään niihin miljooniin kansioihin, ja se sitten vie turhaan kovalevy tilaa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Monta kertaa, lähinnä siitä syystä kun on jotain mennyt räpläämään ja "konekataloogi" täyttyy turhista koneista, eikä jaksa yksitellen siivota turhia tiedostoja pois :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Toistaiseksi kerran. Kaikkea ylimääräistä oli päässyt kertymään eikä simu meinannut pysyä pystyssä. Pääsin omasta mielestäni helpommalla, kun vain asensin simulaattorin uudelleen :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

En kertaakaan :) Simu on toiminut melko moitteettomasti. Tietysti pieniä ongelmia on ollut, mutta uudelleenasentamista ei ole tarvinnut vielä tehdä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mikset laittanut en kertaakaan?  :(

Oletettavaa on että simu on asennettu ainakin 10 kertaa :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään