Guest anttolehto

Nopea kysymys, UT: Europesta!

11 viestiä aiheessa

Pystyykö/Kannattaako asentaa myös maiden meshit? Eikös siinä jo landclass olekin mukana?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kannattaa asentaa meshit Eurooppaan jos haluaa saada euroopassa lentämisestä kaiken irti. :)

Landclassit tosiaan tulee mukana, mutta käytän silti Suomessa Finnclassia, koska se on huomattavasti tarkempi.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Laitetaanko meshit Scenery Libraryssa UT:eiden ylä- vaiko alapuolelle?  :)

Sehän tässä vielä unohtui kysyä...

JA käsitän myös, että Finnterrain on ilmeisesti Suomen Mesh?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Laitetaanko meshit Scenery Libraryssa UT:eiden ylä- vaiko alapuolelle?  :)

Sehän tässä vielä unohtui kysyä...

JA käsitän myös, että Finnterrain on ilmeisesti Suomen Mesh?

Itse laitan aina Meshit UT:n alapuolelle.

Finnterrain ei ole mesh vaan sekin muokkaa rantaviivoja, teitä, junaratoja etc. aivan kuten Ultimate Terrain. Eli finnterrain on poistettava jos UT:n haluaa vaikuttavan Suomen alueella.  ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tämä selvää.

Jos vielä häiritsen sen verran: Mihin sinä vielä laitoit sen FinnClassin?  :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Itselläni on meshit scenery/world/scenery -kansiossa. Näin mun ei tarvitse erikseen aktivoida niitä scenery libraryn kautta.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eräs henkilö ulkomailta kysyy minulta, onko Ultimate Terrain Europe yhteensopiva Finnterrainin kanssa?

Itselläni ei ole Ultimatea. Onko patsia, jolla yhteensopivuus saataisiin aikaan, jos Ultimate ei sovi Finnterrainin kanssa kuten luulen?

yES

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eräs henkilö ulkomailta kysyy minulta, onko Ultimate Terrain Europe yhteensopiva Finnterrainin kanssa?

Itselläni ei ole Ultimatea. Onko patsia, jolla yhteensopivuus saataisiin aikaan, jos Ultimate ei sovi Finnterrainin kanssa kuten luulen?

yES

Minulla ei ole ollut mitään ongelmia UT:n ja Finnterrainin kanssa eikä myöskään muitten suomalaisten sceneryiden kanssa. On toiminut ilman mitään patsia. Muualle Eurooppaan pitää lisätä joitakin patseja riippuen lisäosista, mutta niistä löytyy selvitys UT:n sivuilta linkkeineen kaikkineen.

Edit.

http://www.scenerysolutions.com/ut_support.html

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään