Guest fly_boy

liian alhaiset vauhdit hornetissa

5 viestiä aiheessa

joku simviationin hornetti on kyseessä (epsanjan paintit defuna). se kiihtyy tooosi laiskasti ja se jää tosi pahasti alitehoiseksi. saisiko tätä jostain korjattua.. jos en selittänyt tarpeeksi selvästi niin kysykää.. :)

kiitos etukäteen

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Sama homma kävi itselläni..KOne on tehty jonku muun koneen pohjalle joten tehot on revitty esim jostain matkustajakoneesta..ja äänet myös. :D  Eli pelkkä maalaus ja koneen muoto on siirretty

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kirk Olssonin F16 vaan pykälään, niin ei jää ainakaan tehoista puuttumaan. Itse hommasin koneen tuossa muutama viikko sitten, ja vieläkin menee kylmät väreet kun lasettaa menemään. Äärimmäisen hyvät äänet myös mukana, ja Marcianon simppeliäkin simppelimpi-asennus paneeli, niin avot!

Okei, eihän F16 ole Hornet, mut hävittäjä se on kuitenkin - missä on TEHOA  ;)

Avsimistä, tai Googlella löytyy.

-tuomo

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

totta puhut..hyvä kone tuokin.. Ainut iso ongelma minkä hävittäjissä olen huomannut on juuri äänet.. Ne meinaa olla kaikissa aika puutteliset.. Ainoa Freeware kone jossa on oikeat äänet on BAen Hawk.. Ainakin mitä itse olen löytänyt. Ei edes ostamassani AerialFoundryn C-18 hornetissa ole oikeanlaiset äänet vaan jonku boieng 7xx sarjan . :D  Mutta kyllähän ne hävittäjissä pitäis todelliset tehot saaha myös simumaailmassa.. Omassa osto hornetissa pystyy vetään jälkipoltto päällä 70knotsin vauhista kiitotiellä tikun "muniin" ja nokka taivastakohden ja nousee nätisti. :D  Mutta niinhän se on oikeassakin..

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

kyllä mullakin on tuo olssonin f-16 mutta niinkuin tuomo sanoi: "f-16 ei ole hornet"

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään