Guest fly_boy

il-2 forgotten battles - nopeus ongelma

5 viestiä aiheessa

kun nyt taas innostuin tuotakin pelaamaan niin jäin ihmettelemään sitä, kun (oli millä puolella tahansa) oma kone on "omia" hitaampi vaikka niilläkin on sama mersu. sitten sillehän ei voi mitään mutta tuntuu olevan hitaimmat ja alkeellisemmatkin venäläiskoneet omaa mersua nopeampia, vaikka kaasu on täysillä koko ajan. silloin se kyllä menee omien kanssa jos on johtaja, mutta ei sitäkään kokoaikaa jaksa..

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Voi vissiin johtua monesta asiasta. Esim siitä ettei ole mikstuurit tai jotkut muut kohallaan. On kohtuu vaikee pysyä muitten AI lentäjien kelkassa siinä pelissä. En mä oikeen muutakaan osaa arvata. Itellä on toiminut paremmin kun hyvin, mitä nyt  ei vaan osaa lentää!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Esim siitä ettei ole mikstuurit tai jotkut muut kohallaan.

Mersussa automaagiset, eipä liene syynä moiseen. Itse en ole miesmuistiin offline lentänyt, joten en tiedä onko mulla vastaavaa. Esim lisäsäiliöt, gunpodit ja vastaavat hidastaa toki konetta. En myöskään tiedä, millä polttoainemäärällä AI-koneet lentävät, mutta jos sulla on aina täysi lasti, niin kannattaa kokeilla mahdollisuuksien mukaan vähentää.

Neukkujen koneet nyt on sitten mitä on, jos mersulla on liikenteessä, niin kanattaa ongelmien lähestyessä ennemmin kiivetä jyrkästi karkuun kuin lentää suoraan. Silloin jää nopeammatkin punatähdet pikku hiljaa alempiin kerroksiin ihmettelemään.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tunnettu "ominaisuus" on, että AI:lla eri lentomalli eli lentävät käytännössä aina pelaajan samanmerkkistä konetta paremmin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään