Guest Juhowee

Mistä hyvä paneeli A319

9 viestiä aiheessa

Eli mistä hyvä paneeli A319:siin?

EDIT: ja jos vielä jostain hyvää saundia sais  8)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kirjastosta löytyvä Eric Maricanon paneeli on hyvä. Vaatii hieman readme:n lueskelua (kuten kaikki muutkin lisäosat), jotta asennus onnistuu. Ken Mitchellin tekemä paneeli on myös ihan ok.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eric Maricanon sivuilta ladattavaa Airbus Gauge Configia ei voi ladata. Mistä sen sais?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eric Maricanon sivuilta ladattavaa Airbus Gauge Configia ei voi ladata. Mistä sen sais?

Katsoitko täältä FS Nordicin tiedostokirjastosta?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Nyt kyllä täytyy sanoa että joko olen tavattoman sokeaksi tullut tai sitten olen ymmärtänyt jotain väärin mutta missä FSnordickin kirjastossa on Eric Marcianon A3xx-sarjan paneeli? Ei ainakaan Flight Simulator >> Panels >> Airbus osiossa?  :-[ Pari bitmappia oli mutta ne vaativat juuri tuon peruspaneelin. Itse kun jokin aika sitten yritin juuri tätä Marcianoa asentaa, en saanut toimimaan koska oli Eric ottanut jonkun tiedoston pois tuolta sivuiltaan. Hänen sivuiltahan tuon peruspaneelin löytää ja muutamia bitmappeja, mutta juuri tuon pikku fixin takia en saanut toimivaksi paneelia. Ennen kyllä oli ja toimi hyvin...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Nyt kyllä täytyy sanoa että joko olen tavattoman sokeaksi tullut tai sitten olen ymmärtänyt jotain väärin mutta missä FSnordickin kirjastossa on Eric Marcianon A3xx-sarjan paneeli? Ei ainakaan Flight Simulator >> Panels >> Airbus osiossa?  :-[ Pari bitmappia oli mutta ne vaativat juuri tuon peruspaneelin. Itse kun jokin aika sitten yritin juuri tätä Marcianoa asentaa, en saanut toimimaan koska oli Eric ottanut jonkun tiedoston pois tuolta sivuiltaan. Hänen sivuiltahan tuon peruspaneelin löytää ja muutamia bitmappeja, mutta juuri tuon pikku fixin takia en saanut toimivaksi paneelia. Ennen kyllä oli ja toimi hyvin...

Hmmm... jostain syystä se on poistettu tuolta kirjastosta. ???

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hmmm... jostain syystä se on poistettu tuolta kirjastosta. ???

Muistaakseni Eric on pyytänyt poistamaan, kun poisti myös omilta sivuiltaan, tjsp ... Antti tarkentanee, jos on tarkennettavaa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Sivuilta olen löytänyt tosiaan tuon peruspaketin ja sen FS2004 fixin mutta sitten se yksi FAQ:in tiedosto ei näytä enää olevan saatavilla...

Taisi tämä olla:

18. Latasin Marcianon FAQ sivuilta kysymyksestä: ”Question

A320/330 only: I have installed the new Airbus gauges for FS2004, and the navaids and airports don't appear anymore on the ND” tiedoston (Airbus Gauge Config) ja kopioin sen gauges hakemistoon

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään