Guest TuominenJere

Vauhti hidastuu, kone sekoaa!!

8 viestiä aiheessa

Hei

Kun valitsen jonkun koneen ja aloitan pelin ja nousen tietenkin hyvin onnistuneesti. Mutta ilmassa on ongelmia kun tuleekin overspeed ja hiljennän siis vauhtia, kun vauhti on hiljainen kone ei anna enään minun ohjata suuntaa vaan kone ottaa itse hallinnan. Äskenkin kävi sama juttu mutta laskussa oli ongelmia koska kone meni poikittain kentälle kun en saanut konetta hallintaan. Eli turha mun on pelata FS 2004:sta jos en onnistu laskeutumaan

En ole laittanut nav1 /nav2:Seen mitään koska en tiedä mitä laittaa, en laittanut mihinkään mitää moottorit täysille ja ilmaan.

"ps: en tiedä mistä näkee kentän taajuudet"

:'( apua, ettei rahat mennyt ihan hukkaan.

Terveisin: Surullinen ihminen

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ihan ensimmäiseksi kerro millä lentokoneella yrität lentää.

Älä huolehdi eiköhän me saada kone ruotuun.  :D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ihan ensimmäiseksi kerro millä lentokoneella yrität lentää.

Älä huolehdi eiköhän me saada kone ruotuun.  :D

Noo kaikil koneil on sama juttu.  :( mut eniten lennän finnairin  "Airbus A320-200"

Kuva koneesta: iFDG_A320-214_Finnair_LXB.jpg

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Noo kaikil koneil on sama juttu.  :( mut eniten lennän finnairin  "Airbus A320-200"

Kuva koneesta: iFDG_A320-214_Finnair_LXB.jpg

Eli siis iFDG:n bussi.

Ihan ensimmäiseksi unohda nuo bussit ja muut isot koneet. Ota alle pikku kone esim. Cessna 172. Niillä ne oikeatkin lentäjät aloittaa. Jos lontoo vääntyy niin Teron mainitsema simun lentokoulu opettaa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Olen koittanut kaikkia koneita mutta kaikissa sama juttu  ???

Varmista ettet lennä liian hiljaa (sakkaa) tai ettet ole vahingossa laittanut autopilottia päälle.

Ota alle vaikka default-cessna ja lennä sillä sadan solmun vauhtia, niin näet ettei sitä konetta ohjaa kukaan muu kuin sinä :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

joo itsekkin jo suunnillen 3 vuotta lentäny ja silti cessna piristää tai no oikeestaan 2 tai 1 vuoden.

itse aloitin Boeing 737-400 defulla.

Mulla oli sama homma over speedin kanssa mutta kun opettlee hallitsemaan kaasun niin hyvä esim sä varmaan lennät autopilotti päällä mutta et ole laittanut siihen speed juttuun mitään eli laita machnia siihen vaikka että se ei saa ylittää sitä.

Nav jutut saat kun katsot FS karttaa muistaakseni ainakin vorit.

Jos et saa kaksois klikkaa kenttää valitse kiitotie numero ja pitäis näyttää.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään