Guest jake

FS kaatuilee!!

5 viestiä aiheessa

Tämä ongelma on itseasiassa ollut minulla aina, mutta nyt se on yleistynyt.. Tänäänkin kun lensin EFHK-EFOU, lähden ihan normaalisti lentämään ja juuri kun olen päässyt ilmaan ruutu menee vaan yksinkertaisesti mustaksi ja painan Ctrl+alt+del ja "FS: Ei vastaa". Sitten painan siitä lopeta prosessi ja sinne meni sekin lento >:(.. Toinen yritys, tällä kertaa pääsen ohjelmoimaan FMCtä kun peli kaatuu aivan yhtäkkiä samalla tavalla.. ja 3. kerta pääsin VOR-lähestymiseen asti kiitotielle 30 ja sitten vähän ennen touchdownia peli sammuu taas! Kyllä otti päähän  >:(!

Mikähän ois vikana? Kun tämä ongelma yleistyi niin en ole yhtään lentoa saanut lennettyä ettei FS kaatuisi jossain vaiheessa. Olen asentanut UT Europen ja GE 2006:en lähiaikoina mutta tämä ongelma oli jo ennen niitä..

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Koneena on LDS 767-300, joten ei pitäisi johtua siitä koska tämä on niin suosittu kone ja muilla ei kuitenkaan ole mitään ongelmia...?

E: Niin ja jos joku ehdottaa uudelleenasennusta niin en kyllä viitsisi koska minulla on aivan älyttömästi lisäosia, maksullisia&maksuttomia..

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

OK. No sitten seuraava kysymys: kaatuuko simu aina kaikkialla vai vain joillakin tietyllä alueella missä on lisäosamaisemia?

Niin ja onhan näytönohjaimen ajurit oikein asennettu ja ajantasalla sekä näytönohjaimen asetukset oikein?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään