Guest FIN1979

BSMP Saab 2000 v1.1

8 viestiä aiheessa

moi

Missasin kokonaan tuon ensimmäisen riliisin ja nyt törmäsin BSMP foorumilla v2 esittelyyn.

http://www.bsmp.co.nz/BBoard/viewtopic.php?t=304&postdays=0&postorder=asc&start=0

Paneelia: http://bsmp.co.nz/BBoard/viewtopic.php?t=336

Näyttää varsin hyvältä.

Onko jossain olemassa valmista freeware Saab 2000:a ? Pitäisi lentää testiksi lento Hesasta, Vilnaan ja siihen tarvitsisin S2000:n.

Jani

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kyllä pistää vihaksi BSMP:n jamppojen tuo "vitkuttelu." Ovat aina sanoneet että julkaistaan ihan pian, eikä sitä ole vieläkään julkaistu. Muuta freewarea ei Saabista ole muutakun FS2002:lle tehty, joka löytyy tiedostokirjastosta.

BSMP:n tyypit sanoivat, että heillä on ongelmia FTP:n kanssa, nyt sanovat että julkaisevat kun on uusin versio valmis. Niinkuin sieltä foorumilta voi lukea, monet ovat aika kiehumispisteessä, ja kyselevät koska uusin versio Saabista julkaistaan :P

// Aleksi

Näin kirjoitettiin maaliskuussa 2006  :laugh:

Tue Mar 07, 2006

Just a news item to let you know an improcved SAAB model with improved FDE and new Wingview model is now under BETA all things going well we should have our first public release toward the begining of next week.

hyvää saa näköjään odottaa ?

Jani

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kyllähän se sieltä aikanaan tulee. On tämä nyt paljon parempi tilanne kuin saattoi odottaa. Jos en väärin muista, niin 3 porukkaa alkoi tekemään Saabin 2000:sta yhtä aikaa ja montako niistä on nähty? Yksi.

Kyllä tuo v1 vaatii sen verran korjailuita varsinkin lentomallinuksen suhteen, että odottelisin vain sitä seuraavaa. Saatte muuten odotella kauan tuota mainitsemaanne v2:sta, jos sitä edes tulee, koska itse ainakin nimittäin odottelen 1.1:stä ;)

En voi ymmärtää mitään porukan kiehumista. Mitä vaahdottavaa siinä on jos lisäosa tulee ilmaisena käteen. Voisin ymmärtää jos olisi kyseessä payware ja tuote olisi etukäteen maksettu ja tuolla ostohetkellä on luvattu 2kk päästä saat CD:n postiluukustasi, mutta myöhemmin sanottaisiin että puoli vuotta vielä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Lueskelin tuolta, että se tulee jakoon joskus sitten avsimmiin...

Olen jo odotellut koska saa lentää Blue1:n Saabilla...  :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mitä olen oikeaan Saab2000:n paneeliin verrannut niin hyvin samanlaiselta se näyttää...

// Aleksi

ja toimiva HUD on plussaa. Ainakin minä tuosta paneelista tykkäsin. Tuleekohan mukaan myös VC vaiko pelkkä wing view versio ?

Jani

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään