Guest Jartsa1

Pai-installerin käyttö

7 viestiä aiheessa

Nyt on päässyt käymään niinkin hassusti että, olen unohtanut miten käytetään tuota pai-installeria  :-[  elikkäs, mitä sen jälkeen kun olen imutellu liikennettä vaikkapa tuohon työpöydälle?  :(

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ensin hiiren oikealla sitä pakettia; Pura kaikki.  Sitten käynnistä Pai-installeri, navigoi sillä siihen purkamaasi kansioon, ja valitse sieltä se tiedosto ja avaa.....    Siitä se lähtee.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Niin, ja jos muistan oikein, niin jos sinulla on paljon paketteja ladattuna, niin

- pura kaikki kerralla samaan kansioon

- valitse kaikki puretut tiedostot

- valitse "avaa sovelluksessa"

- Paina "Selaa" ja etsi PAI Installer

Silloin painat vain "next, Next, next" niin kauan että kaikki on asennettu

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Silloin painat vain "next, Next, next" niin kauan että kaikki on asennettu

Ei tarvitse painaa yhtään enempää kertaa next-nappulaa kuin yksittäistä asennettaessa, se asentaa ne kaikki kerralla ::)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Juuri näin, kuin Otto sanoi ja tuli taas laitettua lisää liikennettä. Eiköhän nyt muista miten homma pelittää  ::)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ei tarvitse painaa yhtään enempää kertaa next-nappulaa kuin yksittäistä asennettaessa, se asentaa ne kaikki kerralla ::)

Juu on vain niin pitkä aika kun on viimeksi asennellut PAI-paketteja :D muistelin vain että suurinpiirtein noin se meni :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tosiaan, tosiaan. Nyt minäkin vasta huomasin. Olen tähän asti ajanut kaikki ne yksittäin :-[... Ei ole ihanaa ollut.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään