Guest AL

Paras paneeli B757:aan?

11 viestiä aiheessa

Terve!

Tämä on luultavasti jo kulunut aihe, mutta nyt mulla olisi haussa paneeli B757:aan. Eli mikä on mielestänne paras paneeli kyseiseen koneeseen? Mieluiten mahdollisimman selvä..hienouksilla ei niin väliä  :) Ja ilmainen tietysti kun ei tuota isän visaa viitsi vinguttaa..  ;)

Antti

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Lonny Paynen paneeli on monien mielestä ollut se paras. Silloin kun ei vielä ollut maksullista, niin käytin myös itse juuri tuota.

Löytyy kirjastosta.

Eikös se iske sitä automaattiasennus palikkaa käyttäessä kokonaisen surkean koneen jossa tuo paneeli on?

Antti

EDIT: Onko tuohon mitään kiertoreittiä?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Suosittelen kokeilemaan Tätä. Tarkoitettu CS 757:n, mutta toimii myös Poskyn malleissa.

Itsekin käytin tuota Paynen paneelia, mutta en oikein koskaan päässyt selvyyteen. Tämä Jukan ehdottama näyttää todella tykiltä, grafiikat ovat ainakin kauniita. Minä ainakin valitsen tämän :P. Niin että kiitos vaan Jukka hyvästä ideasta.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Suosittelen kokeilemaan Tätä. Tarkoitettu CS 757:n, mutta toimii myös Poskyn malleissa.

Ohhoh..toihan näyttää kivalta!  :)

Käytätkö Jukka itse tuota? Jos käytät niin mitä mieltä olet?

Antti

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Käytätkö Jukka itse tuota? Jos käytät niin mitä mieltä olet?

Eipä tuota ole paljoa tullut testattua, ihan vain kymmenisen minuuttia, joten en osaa oikein sanoa. Käytän sitä kuitenkin mieluummin kuin Paynen paneelia.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Terve!

Tämä on luultavasti jo kulunut aihe, mutta nyt mulla olisi haussa paneeli B757:aan. Eli mikä on mielestänne paras paneeli kyseiseen koneeseen? Mieluiten mahdollisimman selvä..hienouksilla ei niin väliä  :) Ja ilmainen tietysti kun ei tuota isän visaa viitsi vinguttaa..  ;)

Antti

Minä olen ajellut tällä: 737_757_767_777_VRIF_GG-PANEL_v13.  Kärsii "yleisyydestä" mutta on 1. selvä ja 2. jos pitää Ken Mitchellin paneeleista - niinkuin minä pidän - tässä olisi yksi melko hyvä jatkojaloste.

Jussi Ojala

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Lonny Paynen panelista en itse pidä yhtään.

Ken Mitchellin tekele sen pitää olla (tuolta tiedostokirjastosta löytyy). Tosin ei tuo CS 757:aan tarkoitettukaan vaikuta huonolta, ainakaan kuvien perusteella. Ken Mitchellin paneelissa mm. ai-tutka

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minä olen ajellut tällä: 737_757_767_777_VRIF_GG-PANEL_v13.  Kärsii "yleisyydestä" mutta on 1. selvä ja 2. jos pitää Ken Mitchellin paneeleista - niinkuin minä pidän - tässä olisi yksi melko hyvä jatkojaloste.

Jussi Ojala

Mistäs tuo löytyy?  :)

Antti

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

En ole varma, onko offtopic: Vaatiiko tuo rekisteröidyn FSUIPC:n siitä huolimatta, että käyttää Poskyn mallia vai miksi minulla on ongelmia tuon kanssa? ???

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään