Guest zuhis

Flight1 ATR:n bcn-valot

14 viestiä aiheessa

Elikkä saisiko noita punaisia beaconeita muutettu valkoisiksi mitenkään?? Vissiinkin valojen arvoja säätelemällä, mutta kun en tiedä mihin muutan oletusarvot.

Mukavampaa olisi olla oikean väriset valot, kun lentelee Aerolla ja Finncommilla simussa. :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Niin, mutta Finncommin ja Aeron koneissa on oikeassa elämässä sivuvakaajassa ja pohjassa vilkkuvat valot strobe-valojen lisäksi myös valkoiset.

Ehh  ::)

Eiköhän noissa lentokoneiden valoasioissa olla erittäin tarkkoja, ja nuo pitäisi olla ihan standardikamaa (tosiaan strobot valkoiset, siivissä ja bcn punainen pohjassa ja/tai katolla). Puro osaisi varmaan kertoa oikean vastauksen, mutta itse arvelisin asian olevan näin.

Kamerassa etenkin yökuvauksessa kirkkaita valoja kuvatessa tummaa taustaa vasten, värit heikentyvät tai katoavat..

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tuossa kuvassa ne ovat kyllä siniset :laugh: No... Antaa Puron kertoa kuten tuossa jo sanottiinkin ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Käsittääkseni Finncommin koneissa beaconit on valkoiset. Tuossa päivällä otettu kuva. Ei tuossa pikku-atr:ssä ole kaiketi yhtään punaista valoa, ellei ohjaamossa ole. Tuossa päivällä otettu kuva.

[ attachment removed / expired ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tuossa kuvassa ne ovat kyllä siniset :laugh: No... Antaa Puron kertoa kuten tuossa jo sanottiinkin ;)

Kai minä nyt itse näen kentällä, jos yleensä punaiset bcn:ät ovat valkoiset, kun sen verran moneen kertaan on nähty kyseisten firmojen atr:ät. >:(

Kone kohtaisia eroja on bcn-valoissa, mutta näiden firmojen koneissa nyt vain sattuu olemaan valkoiset bcn:ät.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kai minä nyt itse näen kentällä, jos yleensä punaiset bcn:ät ovat valkoiset, kun sen verran moneen kertaan on nähty kyseisten firmojen atr:ät. >:(

Kone kohtaisia eroja on bcn-valoissa, mutta näiden firmojen koneissa nyt vain sattuu olemaan valkoiset bcn:ät.

Jessus sentään!! :o Ei sitä nyt tarvitse hernekeiton ainesosia vetäistä hengityselimeen, tuo nyt oli vaan tuollainen näsäviisastelu vitsi hommeli! Ei muistella pahalla ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kamerassa etenkin yökuvauksessa kirkkaita valoja kuvatessa tummaa taustaa vasten, värit heikentyvät tai katoavat..

No eläs nyt ihan höpsöjä höpise. Kyllä esim. punainen valo pysyy punaisena, oli tausta miten tumma tahansa. Tuossa linkin kuvassa se valojen sininen väri johtuu siitä, että siitä on "keinotekoisesti" hävitetty keinovalon keltaiset sävyt pois...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No eläs nyt ihan höpsöjä höpise. Kyllä esim. punainen valo pysyy punaisena, oli tausta miten tumma tahansa. Tuossa linkin kuvassa se valojen sininen väri johtuu siitä, että siitä on "keinotekoisesti" hävitetty keinovalon keltaiset sävyt pois...

Anteeksi kun höpisen höpsöjä, kuvittelin varmaan sitten vaan. Kiinnitän jatkossa huomiota viesteihini.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Käsittääkseni Finncommin koneissa beaconit on valkoiset. Tuossa päivällä otettu kuva. Ei tuossa pikku-atr:ssä ole kaiketi yhtään punaista valoa, ellei ohjaamossa ole. Tuossa päivällä otettu kuva.

Kyllä varmaan nav valo on sentään punainen. :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Aeron ja Finncomin atikoissa on valkoiset beaconit.  Ja saat ne fs:ssa muutettua aircraft.cfg:ssa kohdassa lights.

Terve.

Eikös sitä beacon-efektiä pidä muokata että saa värin muutettua?

Oskari.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään