Guest Henkka91

FS2004 jumittaa

3 viestiä aiheessa

Minua on tässä häirinnyt pahasti simun jumittaminen esim. maisemat tökkii "diaesityksenä" ja kyse ei ole koneen tehoista, koska kone on upouusi ja tehokas. Tänään kuitenkin kävi mieltä painavin juttu VATSIM lennolla Helsingistä Kuopioon. Kaikki meni alusta alkaen hyvin, mutta lentoon lähdössä kone jumitti ihan kamalasti  >:( ja ohjaukset eivät enää totelleet. Sen jälkeen FS2004 ikkuna hävisi ja esiin tuli "lähetä virheraportti" juttu ja simu sammui. Onko kellään kokemuksia tälläisestä? En enää ikinä halua Vatsim lennolla tälläista tapahtuvan, koska Helsingissä oli torni ja lähestyminen paikalla  :'(.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tuosta ei oikein vielä voi sanoa mitään.. Upouusi ja tehokas ei sano mitään minulle. Minullakin voi tökkiä joskus lisäosamaisemien kanssa vaikka kone on upouusi ja tehokas (kts. allekirjoitus)

"Au au au sattuu sattuu hoitakaa hoitakaa". "Mihin sattuu?". "Hoitakaa nyt ***kele au au sattuu saattuu aiiii" ;D

Tuo nyt voi johtua mistä vain, maisemasta, SB3/FSInn:stä, jostain antivirus/palomuuriohjelmasta...

Käykö näin muulloinkin kun VATSIMissa? Jos käy, vika ei pitäisi olla VATSIM-clientissa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ei ole käynyt koskaan ennen.. Koneen tehoja 1024 RAM, Radeon X800GT, FSB 1000MHZ Dual Channel DDR400, AMD Ahlon64, 300 GT Hardrive...  Oon asentanu simun ja maisemat uuestaa ja tökkiminen ei loppunu... Kun mä hankin simun niin ei ees tökkiny täysil tehoil  :-\

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään