Guest OttoPOI

FS2004 ei ota käynnistyäkseen, ei sitten millään (kyllä se ny toimii!!!)

8 viestiä aiheessa

Eli minun FS2004 ei ota käynnistyäkseen! Kaikkea mitä täälät olen löytänyt on kokeiltu, ja silti ei vaan käynnisty! Ensin painan sen programmin käyntiin, sitten tulee se avauskuva (Century og flight blaa blaa blaa) Ja sitten kuva katoaa ja ollaan takaisin työpöydällä?! Siis mitä helvata? >:(

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Oletko asennellut lähiaikoina jotain lisäosia jotka saattaisivat vaikuttaa? Minulla ainakin on sen takia ollut monesti noin..

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Oletko asennellut lähiaikoina jotain lisäosia jotka saattaisivat vaikuttaa? Minulla ainakin on sen takia ollut monesti noin..

Tänää päivällä asensin AFCAD-fileen Edwards AFB-lentoasemalle mutta kun asensin tämän (noin klo 14:00) ja kokeilin tätä (noin klo 15:30) simu toimi ihan moitteetomasti? Siis mistä nyt oikeastaan kiikastaa? Kokeilen huomenna jos matolootan uudelleenkäynnistäminen veisi ongelman mukanaan ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kokeilen huomenna jos matolootan uudelleenkäynnistäminen veisi ongelman mukanaan ;)

:'( Voi itku ja hammasten kiristys...

Siis et kokeillut edes koneen uudestaankäynnistämistä ennenkuin olet jo tänne rientämässä apua pyytämään? AAAARGH!!! Missä ihmeessä on nykynuorten oma-aloitteisuus???!!??!!? >:(

Ei voi ymmärtää. Ei sitten millään...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

:'( Voi itku ja hammasten kiristys...

Siis et kokeillut edes koneen uudestaankäynnistämistä ennenkuin olet jo tänne rientämässä apua pyytämään? AAAARGH!!! Missä ihmeessä on nykynuorten oma-aloitteisuus???!!??!!? >:(

Ei voi ymmärtää. Ei sitten millään...

Siis olin uudelleenkäynnistäny koneen, mutta parin tiedostonpoiston jälkeen jos uudelleekäynnistys veisi ongelman mukanaan. Anteeksi etten osaa puhua kuin normaali ihminen, mutta minkäs sille voi jos on marsista tull... Eiku ei mitään :laugh:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Siis olin uudelleenkäynnistäny koneen, mutta parin tiedostonpoiston jälkeen jos uudelleekäynnistys veisi ongelman mukanaan. Anteeksi etten osaa puhua kuin normaali ihminen, mutta minkäs sille voi jos on marsista tull... Eiku ei mitään :laugh:

Voi jösses, mitä pelleilyä... :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Itselläni on semmoinen ongelma että muutamia ohjelmia ei voi käynnistää uudelleen, ellei käynnistä koko konetta  :laugh: Mutta FS9 kohdalla ongelma poistui no-cd keyllä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään