Pertti Kevätkylä

Polkimien lisäys X52 yhteyteen

4 viestiä aiheessa

Huomenta. Siteraan erästä pilottia, hän totesi, että  "heli lentäminen on sarja hallittuja kaatumisia". Jotta Pertti voisi kaatuilla hallitusti helikopterilla, niin löytyisikö apu mahdollisesti lisäämällä polkimet X52 setin yhteyteen, jos, niin mistä sellaiset " hyvälaatuiset" voisi hankkia?

Koska minun englantini on Saitekin ja simulaattori sanaston suhteen rajallinen, niin kysyisin seuraavaa:

1. Mistä kytketään autorudder päältä?

2. Profiilin vaihtaminen lennossa, missä on clutch button?

3. FS 2004 X52 profiilin käyttö aiheuttaa sinisen ikkunan olen poistanut sen käytöstä.

4. Saako siinä " listattuja " painike asetuksia printattua? Jos, niin olisiko printistä apua, kun tehdään uutta profilia " puhtaalla pöydällä"? T. Pertti

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Terve Mika. Kiitos vastauksestasi. Minulla ei ollut pelissäni rastia autorudder kohdassa. Kokeilin taas kerran helikopteria. Lentämisetä ei tule mitään, kopteri ylös ja sitten aletaan taas säntäily.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Vähennä esim. ensimmäisestä realism -liukusäätimestä realismi puoleenväliin. Helikopterista riippuen tämä neuvotaan tekemään, jotta heko olisi hallittavissa. Tämä ilmoitetaan yleensä readme.txt -tiedostossa joka tulee mukana kun koptereita latailet. Sensijaan ainakin default helikoptereista Robinsonia onnistuu lentämään kaikki asetukset täysillä.

T: Mika

Edit: Jos et ole vielä polkimia hankkinut, niin verkkokaupasta esimerkiksi CH PRO PEDALS (usb) sitten tilaukseen jollei löydy hyllystä? Itselläni ollut nyt 2kk käytössä, ja tyytyväinen olen ollut (paitsi hintaan) joka on noin 140e.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään