Guest Juhowee

Hat Switch onkelma

7 viestiä aiheessa

Mulla kun ei ole tuota Hat Switchiä joikkarissani (Lokkarin Attack 3), niin mitkä ovat ne näppäimet, joilla voisi "katsella ympäriinsä"?. Yritin katsella asetuksia, mutta en oikein ymmärtänyt niistä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kokeile F1view modulia jonka voit ladata täältä.

http://atr.flight1.net/atr_downloads.asp

Luulen kuitenkin että Juho tarkoittaa sitä näppäintä millä pystyy kääntämään ikäänkuin "päätään". Tuollahan pystyy liikkumaan vain sivusuunnassa. ;)

Sen löydät Controls-->Assigments-->View Commands-->Ja sitten kaikki missä suluissa (pan). Esimerkiksi minulla on shift+6 numpadista kääntää kuvaa vasemmalle ja kun sitä rämpyttää, kuva kääntyy enemmän ja enemmän, eikä sillätavalla, kuten normaalisti(eli samalla tavalla kuin joytikun Hattu Switchistä.) Eli jos normaalisti painaisit shift+6 kuva kääntyisi 90astetta

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luulen kuitenkin että Juho tarkoittaa sitä näppäintä millä pystyy kääntämään ikäänkuin "päätään". Tuollahan pystyy liikkumaan vain sivusuunnassa. ;)

Sen löydät Controls-->Assigments-->View Commands-->Ja sitten kaikki missä suluissa (pan). Esimerkiksi minulla on shift+6 numpadista kääntää kuvaa vasemmalle ja kun sitä rämpyttää, kuva kääntyy enemmän ja enemmän, eikä sillätavalla, kuten normaalisti(eli samalla tavalla kuin joytikun Hattu Switchistä.) Eli jos normaalisti painaisit shift+6 kuva kääntyisi 90astetta

Lueppas Otto tuo viestini uudelleen...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jos tarkoitat Virtual cockpittiä, niin lataa F1 View Module: http://www.flight1software.com/files/F1View.zip

Sitten 2D paneelissa numpadin numerot kääntävät katselukulmaa 90 astetta. (Num lock pitää olla päällä)

Niinpä... Vaan kun minun neuvoni avulla kuvaa voi kääntää samalla tavalla kuten Hat Switchillä ;D

Eli suomeksi sanottuna, jos olet asettanut shift+6 numpadista-komennolle tuon edellisessä viestissäni mainitseman komennon, kuva kääntyy vähän kerrallaan. Sitä on ehkä hiukan vaikea selittää, mutta jos omistat Joytikun jossa on Hat Switch, kuva kääntyy samalla tavalla kuten Hattu switsiä painamalla ;)

Mutta tämän koko rojektin voi tehdä vain ja ainoastaan VC:ssä joten siinä mielessä olet oikeassa viestissäsi :D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään