Guest northernlight

Jalka putosi talon katolle New Yorkissa

8 viestiä aiheessa

Sitä mä en ole koskaan tajunnut, että mitenkä kukaan voi päästä niinkin tarkkaan vartioidulla alueella kuin lentokentän platalla piiloutumaan jonnekin laskutelineen rakenteisiin....??

Ennen koneen lähtöähän siinä liikkuu jos jonkinlainen määrä erilaista virkailijaa ja työmiestä....

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Sitä mä en ole koskaan tajunnut, että mitenkä kukaan voi päästä niinkin tarkkaan vartioidulla alueella kuin lentokentän platalla piiloutumaan jonnekin laskutelineen rakenteisiin....??

Rahalla, rahalla....

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ennen koneen lähtöähän siinä liikkuu jos jonkinlainen määrä erilaista virkailijaa ja työmiestä....

Afrikassa lentokentillä varmaan edelleenkään ole kulunvalvontaa saatika aitoja. Eihän Helsinki-Vantaakaan ole edes mitenkään kauhean pitkään ollut "suljettu" lentoasema. Aikoinaan platalle pääsi kyllä ilman mitään kortteja tai lupia pyörimään vain kävelemällä, eikä tarvinnut edes aidanraosta mennä kun niitä aitoja ei tosiaan ollut.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Enemmän mietityttää, että miten tämä kaveri meinasi selvitä JFK:ltä pois vai olikohan edes tietoinen minne kone oli menossa.

Tuskinpa. Hyvin sanottu naiselta jonka katolle jalka putosi.

"But I am very glad that I live where I do," she said, "so I don't have to run for my life like this man probably was doing"

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään