Sami Puro

Kannattaa katsoa mistä lisäosansa ostaa

4 viestiä aiheessa

Käväisin tuolla kun oli enkkupuolella linkki tuonne. Oli sivut kyllä aika epäilyttävän näköiset ja ajattelin, että onkohan ihan puhtaat jauhot pussissa. Eipä ollut...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Täytyy myöntää että itse olin menossa "vipuun" koska jostain syystä sain mainoksen maiilini. Alennusmyynnit ovat näemmä sudenkuoppia ja sehän nyt pitäsi jo "normaalin" ihmisen tajuta.. Ehdottaisinkin Samille että vastaavanlaiset osoitteet julkaistaisiin Nordicilla varoituksena erillisenä listana etteivät kanssasimuilujat joutuisi kärsimään... Mitä Sami tykkää ideasta.. ?

Hyvvee vappua itse kullennii..  ;)

Teemu S.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tuli tässä vastaan seuraavanlainen tapaus, jossa Latvialainen kauppa yritti myydä "kovin alennuksin" piraattitavaraa simuun: http://www.fsnordic.net/article/article_view.php?ID=103

...kiinni meni tuo putiikki. Mutta kannattaa pitää tosiaan silmät auki ja vähän miettiä, että missä luottokortin numeroa tai muuta jakelee.

En ole vielä laittanut markk... euroakaan maksullisiin lisäosiin ja silti olen lataillut aivan erinomaisia lisäosia ympäri maailmaa. Mitään tarpeellista ei juuri puutu. Paremminkin on runsauden pula. Niistä joistakin jopa maksaisi mielellään jos ei muuta niin tekijöidensä vaivan palkaksi. Lienee viisainta ostaa vain tunnetuista ja luotetuista lähteistä, jos maksullisia osia nyt välttämättä haluaa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään