Guest fly_boy

afterburnerit hävittäjiin???

12 viestiä aiheessa

jeps, olen tässä katsellut joskus noita kuvakaappauksia ja ihmettelen, mistä saisi afterburnerit koneeseen. esim. boeing f/a 18c super hornet tai grumman f-14. Etsiskelin näppäin valikosta mutten löytänyt.. Auttakaa

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kaasut vain täysille niin liekki syttyy persuuksiin. Näin ainakin joissakin lisäosakoneissa. Joihinkin sitä ei ole välttämättä edes mallinnettu.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Olet varmaan sitten huomannut että siihen pitää ladata effects tiedostot erikseen. Suunnista siis avsim.comiin, löytyy aika helposti kun vain haet.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

onko tuota laitettu ollenkaan simun näppäinyhdistelmä settingseishin? en itse löytänyt. sieltä voisi tarkistaa..

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

onko tuota laitettu ollenkaan simun näppäinyhdistelmä settingseishin? en itse löytänyt. sieltä voisi tarkistaa..

Jos afterburner on tehty oikein, se menee päälle shift+F4

:laugh: ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

niin, mutta jos sen vaihtais tai tarkistais että onko se varmasti siellä vai joku probleemo että se ei oo sift+f4:ssa

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

FS:n valikoista:

Options ->  Controls -> Assignments. Buttons/Keys välilehti, Event Category -> Engine Commands, listassa kohta "Reheat/Afterburner on/off"

-Esa

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

mites sitten kun minulla on nyt aikas paljon näitä hävittäjiä ja YHDESSÄKÄÄN ei tule jälkipoltin tuolta sift+f4 vaan samalla kun laittaa valoja päälle..

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään