Guest simpilot

Miksi kone ei pysy paikallaan?

18 viestiä aiheessa

Hei,

Esiintyy kahdenlaista jarruongelmaa. Kone ryömii hiljalleen eteenpäin, vaikka "kässäri" on päällä. Toiseksi, lähtee taaksepäin. Ei auta vaikka täysillä vedättää eteenpäin. Siis, mitä olisi tehtävissä?En nyt yht´äkkiä löytänyt aikaisempia juttuja aiheesta.  :)

/Rauno

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mikäköhän kone ja kenttä mahtaa olla kyseessä ???

EFTP/Baron 58. Tämä nyt häiritsee eniten.

/Rauno

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

EFTP/Baron 58. Tämä nyt häiritsee eniten.

Minulla ei ainakaan tuo liu´u ollenkaan. Jos sinulla ei vielä ole, lataa file liprarista tuo FISDin eftp skeneri

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ettei olis tehot täysillä ilotikussa?

Baron on yhtä "levoton" esim. Porissakin. Ilotikkua en ole vähään aikaan käyttänyt. Jokea pääasiassa nykyään.

/R

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Baron on yhtä "levoton" esim. Porissakin. Ilotikkua en ole vähään aikaan käyttänyt. Jokea pääasiassa nykyään.

/R

Jos olet paronin ystävä niin lataappa tuolat kirjastosta tuo----->http://files.fsnordic.net/?download=1889

Ainaskin jos ongelmna johtuu lentsikasta niin tuolla sen pitäisi korjaantua. Siinä on tehokkaampi mylly, paremmat äänet ja muutenkin se on huolitellumman näköisempi kuin def paroni

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jos olet paronin ystävä niin lataappa tuolat kirjastosta tuo----->http://files.fsnordic.net/?download=1889

Ainaskin jos ongelmna johtuu lentsikasta niin tuolla sen pitäisi korjaantua. Siinä on tehokkaampi mylly, paremmat äänet ja muutenkin se on huolitellumman näköisempi kuin def paroni

Olen Baronin ystävä. Kiitos vihjeestä. Piti tätä paremman koneen hankintaakin kysäistä. Korjaako se po ongelman, siitä pääsen kertomaan vasta vähän myöhemmin, kun saan ladatuksi sen varsinaiseen simumyllyyn.

/R

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Moro!

Toiset koneet liikkuvat enemmän ja toiset ei ollenkaan aikalailla kone kohtainen, sille ei voi mitään. AFCAD ja sceneryt eivät sihen vaikuta piirun vertaa. Tarkasta FS:n settings/sensitivines/throttle että nullzone on riittävän suuri. Se että kone menee taaksepäin niin ethän vain ole jollain keinoin saanut pushback:n päälle?

jukka

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Juu, tuo on kuulemma hyvä payware Baron.

Tässä pienet noteeraukset antamiinne vinkkeihin ja ohjeisiin.

Aleksi,

Jos sammutan koneen, sammuu pian koko systeemi.

Jukka,

Aion tarkistaa mainitsemasi settingin.

Alex,

Eiköhän tuo mene hankinnan puolelle, kun Ottokin on kuulut mainitusta mallista hyviä uutisia.

Siis, yhteiset ja erityiset kiitokset teille. :)

/R

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minulla aina välillä sama ongelma...johtuu siitä että moottori saa tehoja vaikka ohjaimen kaasu olisi nollilla..yleensä ohjaimen kalibroiminen auttaa.

Jos kone liikkuu taakseppäin ovat reverssit jumiutuneet. Minulla on parikertaa tapahtunut näin potkurikoneilla eikä tämä kytkeytynyt pois vaikka kaasua antoi (ohjaimella), mutta tämä oli siis ainoastaan ongelma kun hiirellä ohjaamossa vedin vivut reverssille, ei sillon kun olin sen laittanut jollekkin ohjaimen napille tai näppistä käyttämällä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hei, saako muuten reverssit akvoitua jostain? En osaa nimittäin käyttää niitä laskeutumisessa... vähän isommilla koneilla!  ::)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hei, saako muuten reverssit akvoitua jostain? En osaa nimittäin käyttää niitä laskeutumisessa... vähän isommilla koneilla!  ::)

Painat F2:sta pohjassa niin kauan, että reverssit menee päälle.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Painat F2:sta pohjassa niin kauan, että reverssit menee päälle.

... ja ne saa poijjes painamalla hiukan thorttlea tai F1

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minulla aina välillä sama ongelma...johtuu siitä että moottori saa tehoja vaikka ohjaimen kaasu olisi nollilla..yleensä ohjaimen kalibroiminen auttaa.

Tosiaan, moottori saa tehoja (ainakin näin tilanteen tulkitsen) vaikka kaasu olisi nollilla. Nopea ratkaisu mönkimiseen löytyi. F1 -nappi! :)

Jos kone liikkuu taakseppäin ovat reverssit jumiutuneet. Minulla on parikertaa tapahtunut näin potkurikoneilla eikä tämä kytkeytynyt pois vaikka kaasua antoi (ohjaimella), mutta tämä oli siis ainoastaan ongelma kun hiirellä ohjaamossa vedin vivut reverssille, ei sillon kun olin sen laittanut jollekkin ohjaimen napille tai näppistä käyttämällä.

Tämä on vielä mysteeri. Miksi kone, jossa ei ole reverssiä, lähtee kesken kaiken "valumaan" taaksepäin. :-\

/R

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään