Guest Hene

EW:n avro-ongelma

7 viestiä aiheessa

Mikäs peeveli on vikana kun heti kun korkeusmittari ehtii 20000ft niin kaikki moottorit sammuu saman tien, ei voi käsittää  ???

Ja kaiken lisäksi tiedostokirjastosta saatavasta Blue1:n paintista puuttuu moottoritekstuurit kokonaan  :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Itsellä on sama ongelma painttien kanssa. Sitä olen kyllä ihmetellyt. Mutta itse myös kräsin tuosta moottoriongelmasta, ja apuun riensi onnekseni nordickin väki. Napsautappa nuo ympyröidyt pumput päälle, niin johan pysyy mootorit päällä  ;):

[ attachment removed ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minullakin on tämä sama paketti. Osaako joku neuvoa miten tuon Avron VS ja toimiii? Nyt olen koko ajan joutunut säätämään nopeutta ja trimmiä kun liikutaan pystysuunnassa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minullakin on tämä sama paketti. Osaako joku neuvoa miten tuon Avron VS ja toimiii? Nyt olen koko ajan joutunut säätämään nopeutta ja trimmiä kun liikutaan pystysuunnassa.

Luitkos siitä manuaalista, sillä siinä kerrotaan hyvin, miten se toimii. Se löytyy sivulta 77. Ellei auttanut, niin kysyppä sitten uudestaan.  ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Avrolla pitää lentää se tietty nopeus tai pystynopeus, eli jos haluat koneen menevän 250KIAS, niinlasket ensin nokkaa, annat koneen kiihdyttää ja 250 kohdalla painat IAS-napin pohjaan. Sama juttu VS:lle

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Avrolla pitää lentää se tietty nopeus tai pystynopeus, eli jos haluat koneen menevän 250KIAS, niinlasket ensin nokkaa, annat koneen kiihdyttää ja 250 kohdalla painat IAS-napin pohjaan. Sama juttu VS:lle

Jeespox! Ja Avrohan pitää itse lentää haluamalleen korkeudelleen, mutta ellei tätä halua tehdä, niin autopilotin "korkeusvalitsimen" vasemmalla puolella on pieni näppäin, mitä pitää painaa, niin silloin kone nousee itse oikealle lentopinnalle. Toivottavasti nämä neuvot auttavat. Mutta siinä manuaalissa asia on mielestäni hyvin selvitetty/kuvitettu.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään