Guest OttoPOI

Simu tilttaa ladattaessa "Scenery Objects" (ongelma koorjattu)

3 viestiä aiheessa

Jos jotkut teistä osaavat lukea, kysymys näkyy otsikossa (tai ei se ole kysymys vaan lause). Eli mitä minun täytyy palauttaa simun levyltä että se ei tiltaa kun se lataa Scenery Objects. Se tapahtuu näin: Ensin otan minkä tahansa koneen ja kentän ja painan fly now. Sitten simu on 0% vähän aikaa ja sitten tulee se pirun virheilmoitus. Eli jos olisi mahdollista en haluaisi asentaa koko simua uudeleen sillä koneita on tuolla aika paljon ja muitakin lisäosia.

Kiitän kaikkia vastanneita veri muts. Auttakaa nopeasti, olen syönyt jos sänkyni vieroitusoireiden ansiosta.(no en ole se oli vitsi, mutta kohta syön)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Aloita vaikkapa poistamalla viimeksi lisäämäsi scenery. Tai se, jonka asennuksen jälkeen ongelmat alkoivat...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Aloita vaikkapa poistamalla viimeksi lisäämäsi scenery. Tai se, jonka asennuksen jälkeen ongelmat alkoivat...

Tänään lisäilin avsim.comista uudet puu-tekstuurit ja maa-tekstuurit mutta olen jo niiden tilalle laittanut levyltä def. tekstuurit. Asensin ne scenery-world-texture-kansioon

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään