Guest Jeppe

Miten saan fs 2004 paremmat grafiikat??

13 viestiä aiheessa

Moi. Olen uusi tällä foorumilla... Sain eilen tuon fs 2004 postissa ja aloin tietenkin heti pelaamaan. Laitoin grafiikat täysille settings valikosta, mutta eivät ne silti vielä kovinkaan tasokkaat ole, ainakaan kun vertaa noihin kuviin mitä olen katsellut tuolla toisessa topicissa, jossa on teidän kuvia pelistä. Miten siis saisin paremmat grafiikat? Ilmaiseksi? Olenko säätänyt jotain väärin kenties?? Tässä pari kuvaa:

http://img104.imageshack.us/img104/8564/fs20046pe.jpg

http://img128.imageshack.us/my.php?image=fs20049ll.jpg

Olen hakenut suomi sceneryitä ja ainakin yrittänyt asentaa, mutta en ole varma olenko onnistunut... Näkyykö noista kuvista olenko onnistunut??

Ainiin mistä saisi hyviä freeware koneita ja jotka olisi helppo asentaa...  :-[

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ihan normaaliltahan tuo näyttää. Epäilen, että tuo kuviesi rakeisuuskin johtuu ennemminkin kuvien pakkauksesta, kuin itse simusta...

Nyt vaan esim. pilviä kehiin jne ja asentelemaan kaikkia hienoja maisemalisäosia, joilla saa simuun eloa. Default-maisemat on varsin tylsänpuoleisia... Siitä se lähtee.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hieman tyhmä kysymys, mutta olen asentanut noita suomi sceneryitä ja finn objectseja ja terraineja ja jotain. Mistä tiedän että toimiiko ne nyt oikein, olisiko jotain josta sen näkisi helposti, kun en muista miltä simu näytti ennen kuin asensin ne.

Olen kyllä laittanut ne sinne sieltä add area hommelista... ja näkyvät listassa  :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jos satut omistamaan ATI:n näytönohjaimen pitää sinun siinä tapauksessa säätää anti-aliasing kortin omista asetuksista. Itse jouduin aikanaan tekemään näin ja johan alkoi sahalaita kadota.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Koneen tiedot:

Intel pentium 4-

prosessori 550

1gt ddr-muisti

250gt kiintolevy

Nvidia geforce 6600 (256 mt)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Olen hakenut suomi sceneryitä ja ainakin yrittänyt asentaa, mutta en ole varma olenko onnistunut... Näkyykö noista kuvista olenko onnistunut??

Näyttäisi siltä että Finnterrain on ainakin onnistunut. Jos katsot saaria niin niiden pitäisi olla monimuotoisia, kun taas simun omat ovat lähes ympyröitä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Sori että nyt vähän lainaan tätä threadiä, mutta suositelkaas että miten paljon anti-aliasointia kannattaa laittaa kun käytössäni on NVIDIA GeForce6600gt (prossuna AMD3500+ jos sillä on mitään merkitystä)?

-Anssi

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Sori että nyt vähän lainaan tätä threadiä, mutta suositelkaas että miten paljon anti-aliasointia kannattaa laittaa kun käytössäni on NVIDIA GeForce6600gt (prossuna AMD3500+ jos sillä on mitään merkitystä)?

-Anssi

Ihan oman maun mukaan, tietenkin. Jos alkaa pätkimään esim. 8x arvolla, niin pudotat sitä hieman niin, että simu liikkuu jouhevasti ja grafiikka miellyttää silmää.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Suosittelisin erityisesti ilmaisia reality packeja, jossa on perus tekstuureille korvaavat teksturet. Tekevät erityisesti metsät aidon näköisiksi. Itse en ole asentanut kaikkia korvaavia tekstuureja, vaan katsonut ovatko perusteksturet vai uudet realistisemman näköisiä ja valinnut sitten ne paremmat.

fs9wat tekee vesialueet kiiltäviksi. Kannattaa muistaa aina varmuuskopioida alkuperaiset jos uudet eivät miellytä.

Airport enviroment upgrade tekee platan ja kiitoradat... aidomman näköisiksi.

Näistä saa sitten olla vapaasti eri mieltä, toisia miellyttävät enemmään tai sitten ei...

kaikki noi ladattavissa avsimista.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Voisitteko pistää tänne ihan suoria latauslinkkejä mielestänne hyviin ohjelmiin. Sitten asennusohjeita lyhyesti ja mitä paketissa tulee...

offtopic: Sain tänään ensimmäiset kunnon laskeutumiset!! Jee!  ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

mist noi saa ja jos saa avsimist ni mil nimel?? :P

Lue ylhäältä. Siinä on selvästi sanottu pakettien otsikot, ja voit niillä hakea Avsimistä tai joltain muulta simusivulta. Esimerkiksi "Airport enviroment upgrade"

Lisäksi kirjoita kunnolla... Tuollaista slangikirjoitusta on tosi ärsyttävä lukea ja noista sinun viesteistä ei oikein selvää tahdo saada.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään