Guest murdock

Lentäjäkoulutus

6 viestiä aiheessa

Oon tässä miettiny että toi vaikuttaa niin vaikeelta, ku pitää kaikki polttoaineet ja tämmöset laskea. Niin et tuli täs mieleen et mitä kaikkee koulutukseen kuuluu, ja mitä pitää osaa ite.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Siis mihin koulutukseen? Oikeaan lentäjäkoulutukseen? Vai menikö väärälle alueelle?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Siis mihin koulutukseen? Oikeaan lentäjäkoulutukseen? Vai menikö väärälle alueelle?

Meinasin niinku tähän virtualin lentäjäkoulutukseen

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Simussahan voit opetella itse niin paljon, kun haluat ja päättää itse mitä opettelet ja kuinka realistisesti lennät Toiset lentää vähemmän realistisesti toiset taas enemmän realistisesti.

Jos tahdot voit lentää ihan simun omilla koneilla, ei aivan huippurealistisesti ja jos taas tahdot realistisesti, voit hommata lisäosia ja muita tuomaan realistisuutta lisää ja lentää sitten kuten oikeasti. Ellet sitten tarkoittanut jotain virtuaalista lentoyhtiötä, jos tarkoitit voit kysyä niiden johtajilta mitä vaaditaan mukaan pääsyyn.

Toivottavasti en kirjoittanut aivan tyhmyyksiä, mutta sen siitä voi saada, kun 3,5h nukuttu.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ellet sitten tarkoittanut jotain virtuaalista lentoyhtiötä, jos tarkoitit voit kysyä niiden johtajilta mitä vaaditaan mukaan pääsyyn.

Tarkoitin juuri, että mitä tarvitsee osata ennen virtual finnairin koulutukseen pääsemistä....vai tarviiko mitään.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tarkoitin juuri, että mitä tarvitsee osata ennen virtual finnairin koulutukseen pääsemistä....vai tarviiko mitään.

Ei tarvi osata yhtään mitään. Kaikki opetetaan.  :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään