Guest flaitsimulaatori

MD-80 2. autopilot.

7 viestiä aiheessa

Miten saisin takaisin Lagoon tämän "vivun" :

[ attachment removed ]

Mitä hyötyä tuosta napista muuten on? Ei ole tullut manuaaleissa vastaan. Nyt tällä hetkellä tuota namikkaa ei kuitenkaan paneelissani ole.  :P

Siis tuo valkoinen pieni nappi puuttuu tuosta viivalta jonka toisessa päässä on 1 ja toisessa 2.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Sinulla ilmeisesti päivitys 1.501 (tai sinnepäin)? Ei minullakaan ole tuota vipua enää, toisaalta eihän tuo ole ennenkään ollut varsinaisesti "toiminnassa".

Sillä on varmaankin tarkoitus vaihtaa autopilot 1:stä 2:een. Olettaisin että oikeassa koneessa näin tehdään jos ykkösautopilotti menee epäkuntoon, tai jos jotkut autopilotin toiminnot toimivat vain kakkosmoodilla (VNAV tai LNAV?).

P.S. Nuo olivat vain mutua, asia kiinnostaisi itseäkin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ok. Miten tuolla muuten tehdään autolandi. Olen yrittänyt vaikka mitä ja aina FMA:n tulee teksti "No Autoland".

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ok. Miten tuolla muuten tehdään autolandi. Olen yrittänyt vaikka mitä ja aina FMA:n tulee teksti "No Autoland".

Asetat ILS:n taajuuden ja suunnan molempiin NAV-radioihin, sitten loppulähestymislinjalla ILS-moodilla ajettaessa painat AUTO LAND:a FGCP:ltä --> FMA:lle ilmestyy AUTO LND.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Juu muuten toimii hyvin, mutta kun olen painanut autolandia ja FMA:han tulee teksti "LND". Kuitenkin vähän ajan päästä FMA "välkähtää" ja ap:hen tulee ALT HOLD ja HDG SEL.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Juu muuten toimii hyvin, mutta kun olen painanut autolandia ja FMA:han tulee teksti "LND". Kuitenkin vähän ajan päästä FMA "välkähtää" ja ap:hen tulee ALT HOLD ja HDG SEL.

ILS:n LOC ja GS on TRK moodissa, kun painat Auto Land?

Suora lainaus koneen manuaalista:

AUTO LAND: Arms FGS to establish AUTO LAND mode when both localizer and glideslope are being tracked. FMA annunciates AUT LND.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

ILS:n LOC ja GS on TRK moodissa, kun painat Auto Land?

Suora lainaus koneen manuaalista:

Kyylä näin oli.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään