Guest FIN1979

Kaikkea sitä näkeekin...

7 viestiä aiheessa

Tuossa huomasin kun parkkeerasin Nellisin lentotukikohtaan Nevadassa F-16 hävittäjällä, kaksi AI-F-16 hävittäjää teki läpäreitä  :o

Enpä ole aikaisemmin moista huomannut. Pariin otteeseen ne sitä harjoittelivat ja lopuksi tulivat laskuun ja parkkiin. Kun olivat puolessa välissä kiitorataa laittoivat kaasut täysille ja nousivat takaisin taivaalle. Vaikka onkin AI-liikennettä tullut bongailtua aika reippaasti en ole vastaavaa aikaisemmin nähnyt.

Onkos muilla vastaavanlaisia kokemuksia AI-liikenteestä ?

Jani

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Sä et ole tainnut pahemmin esim. Malmilla lentää :P

Täytyy tunnustaa että en ole  ;D

Tullut enemmän lenneltyä isoilla fööneillä ja seurailtua tuota matkustajaliikennettä...

Jani

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minullekin on tullut samanlainen tapaus. Se oli joku pienkone-lentokenttä lähellä Las Vegasin keskustaa (en muista sen kentän nimeä) Olin juuri vienyt kaverini Nellisin sotalentotukikohtaan hävittäjä harjoitusta varten ja lähdin sieltä takaisin lähtö kentälle eli juuri tälle kyseiselle pienkone-lentokentälle. Olin juuri sammuttanut virrat ja muutkin laitteet ja sitten näin horisontista tulevan Learjet neljä-vitosen, joten päätin seurata kuinka ai hoitaa laskeutumisen. Vartoilin siinä vähän aikaa ja silloin learjetille tuli touchdown, mutta se pamahti maahan ja pomppasi ilmaan. Tämä tapahtui kolme kertaa eli se pomppasi ilmaan ja kunnes kiitorata loppui kone lähti Go-Aroundiin. Siinä hetken aikaa kummasteltuani sammutin kompuutterin ja menin nukkumaan. Loppu.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minullekin on tullut samanlainen tapaus. Se oli joku pienkone-lentokenttä lähellä Las Vegasin keskustaa (en muista sen kentän nimeä) Olin juuri vienyt kaverini Nellisin sotalentotukikohtaan hävittäjä harjoitusta varten ja lähdin sieltä takaisin lähtö kentälle eli juuri tälle kyseiselle pienkone-lentokentälle. Olin juuri sammuttanut virrat ja muutkin laitteet ja sitten näin horisontista tulevan Learjet neljä-vitosen, joten päätin seurata kuinka ai hoitaa laskeutumisen. Vartoilin siinä vähän aikaa ja silloin learjetille tuli touchdown, mutta se pamahti maahan ja pomppasi ilmaan. Tämä tapahtui kolme kertaa eli se pomppasi ilmaan ja kunnes kiitorata loppui kone lähti Go-Aroundiin. Siinä hetken aikaa kummasteltuani sammutin kompuutterin ja menin nukkumaan. Loppu.

Taisitkin olla aikalailla unta vailla  ;D

T: Mika

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään