Guest ceeZ

Sun Airwaves:in web-osoite

27 viestiä aiheessa

Hei taas,

Tässä ilmoittelen uudesta web-sivuista sekä osoitteesta: www.freewebs.com/sunairwaves

Ja s-postihan on: sunairwaves@hotmail.com

Lentäjähaku on myös auki ja hakemukset s-posti osoitteeseen.

Sun Airwaves

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Huoh :-\. Monesti toi nimi on muuttunut?

Kyllä se komesti on muuttunut. Eka oli Sunairlines sit oli Sunairways ja nyt on Sun Airwaves ja se ei siitä mihkään muutu!

Sunairwaves

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Täytyy sanoa että paintit näyttää jo paremmalta. Kaikkea onnea teille! :)

Todellakin onnea yhtiöllenne! paintit ovat paljon paremmat mutta voisittejo alkaa päättämään että mikä tulee olemaan lopullinen nimi

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jos lukutaidottomat eivät osaa luke niin edellisessä viestissä lukee että nimi ei muutu miksikään tuosta!

Sunairwaves

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Anteeksi nyt vaan, mutta pikkuhiljaa rupeaa ärsyttämään tämä jatkuva VA-touhu täällä..häviää vähän into koko foorumista, jos jatkuvasti vain mainostetaan omia loistokkaita VA-yhtiöitä :P..Eiköhän siihen saisi jotain stoppia.. Ainakin viimeaikoina suurin osta viesteistä tulee näille idearikkaille theardeille...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jos lukutaidottomat eivät osaa luke niin edellisessä viestissä lukee että nimi ei muutu miksikään tuosta!

Sunairwaves

Ja asialliseen kysymykseen on hyvä opetella vastaamaan asiallisesti.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Lukutaidottomat eivät hirveästi yleensä osaa lukea ei... :P

Juliste eräään amerikkalaisen kaupan seinällä:

"Oletko lukutaidoton? Me voimme auttaa sinua!"

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tuota, Sami...

Voisikohan noille virtuaalilentoyhtiöille perustaa ihan oman osastonsa (ellei sellaista jo ole). Siellä saisi sitten ihan rauhassa mainostella. Tosin aika suurta hupia näiden threadien lukeminen toisaalta on...  ;D

Arttu

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Voisikohan noille virtuaalilentoyhtiöille perustaa ihan oman osastonsa (ellei sellaista jo ole). Siellä saisi sitten ihan rauhassa mainostella. Tosin aika suurta hupia näiden threadien lukeminen toisaalta on...  ;D

Onhan niille jo tuolla englannin kielisellä alueella oma osasto..

Itsekkin olen kyllä kurkkuani myöten täynnä VA mainostusta. Jos tehdään virtuaaliyhtiö, tehdään se sitten kunnolla. Nämäkin viimeisimmät yhtiöt, muutamaa lukuunottamatta, ovat kyllä olleet ihan juosten pissittyjä. "Hyvin suunniteltu on jo puoliksi tehty" pätee myös tässä asiassa. 

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tuota, Sami...

Voisikohan noille virtuaalilentoyhtiöille perustaa ihan oman osastonsa (ellei sellaista jo ole). Siellä saisi sitten ihan rauhassa mainostella. Tosin aika suurta hupia näiden threadien lukeminen toisaalta on...  ;D

Arttu

tai ikärajan foorumille?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

tai ikärajan foorumille?

Tämä tietysti olisi vaikea asia päättää (tai helppo jos on päättänyt jo), mutta itse kyllä hieman puollan että ikäraja olisi esim 15-vuotta. Mutta en sano juuta enkä jaata perusteluksi, olen vaan huomannut että nämä puraa aihettaneet theardit ovat pääosin alle 15 vuotiaiden aloittamia :P.

Vaikka tosin kun katselee jotain omiakin viestejä parin vuoden takaa niin kyllä kasvua (toivottavasti, ehkä :D) on tapahtunut

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

mutta itse kyllä hieman puollan että ikäraja olisi esim 15-vuotta.

Justjoo.

T. 12-vuotias Henri

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Sinun profiilissa kyllä lukee, että olet 13-vuotias. :laugh:

Minäkin kannattaisin kokoikärajoitus-ideaa.

Ennemmin vaikka tiukemmat säännöt, mutta ei mitään ikärajaa. Kaikenikäisistä on niin asiallisia, kun asiattomampiakin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ikärajassa on se heikko puoli, että jos rekisteröitymislomakkeessa kysytään "oletko 15-vuotias", niin kyllä alle viisitoistavuotiaskin osaa siihen kyllä-kohtaan raksin laittaa. Eli sitä on aivan mielettömän helppo rikkoa...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Täytyy kyllä sanoa, että olen itsekin huomannut, että juuri tämän "Lentosimulaattorit"-palstan taso on valitettavasti viimeaikoina laskenut. Eritoten aiheet tyyliin "Mitä tapahtuu tästä napista!?" ovat alkaneet tympiä. Ymmärrän kyllä sen, että toisinaan ei vain yksinkertaisesti huvita ruveta etsimään vaikkapa Googlesta jotain tiettyä asiaa. Ymmärrän sen. Näin olen itse tehnyt ja niin teen kyllä toisinaan vieläkin. Toinen asia on juuri tämä kirjoitusasu. Mielestäni siisti kirjoitusasu on tehnyt Fsnordicista sen "paremman" foorumin.

Siihen en rupea kommentoimaan - ainakaan vielä, että mitä asialle pitäisi tehdä vai pitäisikö tehdä (toistaiseksi) mitään.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tervehdys!

Pakko puuttua hieman tähän asiaan...

Ikäraja ei ole mikään järkevä idea. Kyllä alle 15-vuotiaat _osaavat_ olla kunnolla, täällä foorumillakin. Jos muutamat tyypit "riehuvat" ja perustelevat kaikkea paskaa ei kannata kaikilta evätä pääsyä foorumille. Itse tunnen (IRL ja muutenkin) monta alle 15-vuotiasta tyyppiä, jotka osaavat olla kunnolla, eivätkä suoraan sanottuna peeloile internetissä. Itseä on alkanut ärsyttämään ko. VA-pelleilyt siinä määrin, että muutaman henkilön postausoikeudet voisi ainakin hetkeksi jäädyttää. Tai ainakin ankarasti kieltää täällä tämä VA-postailu.

Eli vastustan ikärajaa, koska hieman tarpeetonta asettaa semmoista muutamien ihmisten peeloilujen vuoksi.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tervehdys!

Pakko puuttua hieman tähän asiaan...

Ikäraja ei ole mikään järkevä idea. Kyllä alle 15-vuotiaat _osaavat_ olla kunnolla, täällä foorumillakin. Jos muutamat tyypit "riehuvat" ja perustelevat kaikkea paskaa ei kannata kaikilta evätä pääsyä foorumille. Itse tunnen (IRL ja muutenkin) monta alle 15-vuotiasta tyyppiä, jotka osaavat olla kunnolla, eivätkä suoraan sanottuna peeloile internetissä. Itseä on alkanut ärsyttämään ko. VA-pelleilyt siinä määrin, että muutaman henkilön postausoikeudet voisi ainakin hetkeksi jäädyttää. Tai ainakin ankarasti kieltää täällä tämä VA-postailu.

Eli vastustan ikärajaa, koska hieman tarpeetonta asettaa semmoista muutamien ihmisten peeloilujen vuoksi.

Olen samoilla linjoilla. Ikäräjaa ei tulisi asettaa, koska kuitenkin useimmat juonioreistakin osaa käyttäytyä senioreiden lailla. Sehän on hienoa, että on kiinnostunut ilmailusta jo varhaisessa vaiheessa. Antakaa siis junioreillekin mahdollisuus keskustella ja yrittäkää suhtautua näihin VA-tempauksiin positiivisin mielin, vaikka se olisikin vaikeaa.

T. Juniori-Niki (14.95 vuotta)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Terve

Joo, ei ikärajaa missään nimessä. Täällä on mukana monia sellaisia vieläkin, jotka ovat aloittaneet n. 12-vuotiaina, ja ihan sisäsiistejä foorumilaisia heistäkin on kasvanut.  ::) Enemmänkin ehkä moderaattoreiden pitäisi aktiivisemmin jakaa nuhteita ja banneja, jos alkaa näyttämään siltä, että joku asia yleisemmin saa aikaan täällä ärtymystä.

Arttu

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ja asialliseen kysymykseen on hyvä opetella vastaamaan asiallisesti.

Kiitokset Tuomakselle

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Sunairwaves

Tai jos VA:n perustajat eivät osaa kirjoittaa ;D

Älä kanna kaunaa

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla
Vieras
Tämä aihe on nyt suljettu uusilta viesteiltä.