Guest Hene

AI-ongelmia

7 viestiä aiheessa

Tulipas tässä mieleen, ku latasin aikaa sitten AI Aardvarkin 170-empun modelin, mutta sitä ei näy Aircraft-valikossa, onko tällä jotain yhteyttä sille että kyseistä konetta ei pelissä näy, niinkuin ei Avroakaan (sama homma)? Kaikki olen tarkistanut, plaanit, aircraft-titlet sun muut mutta ei vaan NÄY!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ovatko seuraavat kohdat oikein, eli löytyykö lentokoneen kansiosta ne tiedostot tai kansiot, joihin nuo rivit viittaavat.

>
sim=pai313v6
model=pw

Eli nyt minun A310 kansiossani pitäisi olla tiedosto nimeltä pai313v6.air ja kansio Model.pw

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tulipas tässä mieleen, ku latasin aikaa sitten AI Aardvarkin 170-empun modelin, mutta sitä ei näy Aircraft-valikossa, onko tällä jotain yhteyttä sille että kyseistä konetta ei pelissä näy, niinkuin ei Avroakaan (sama homma)? Kaikki olen tarkistanut, plaanit, aircraft-titlet sun muut mutta ei vaan NÄY!

Aardvarkin malleja ei ole tarkoitettukaan näkymään aircraft-valikossa. Tarkistapa ne aircraft titlet, model-kohdat ja sim-kohdat vielä kertaalleen.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jeh, kiitos, nuohan ne olikin pielessä, en tajunnu noita tarkistaa  :D

Lataa ja aja tämä. Se tarkistaa onko jonkun muunkin koneen tiedot vinksallaan. (ACA2005 Light.zip)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Lataa ja aja tämä. Se tarkistaa onko jonkun muunkin koneen tiedot vinksallaan. (ACA2005 Light.zip)

Linkki ei toimi  :-\

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään