Guest colnago

Lentämisen säädöt

9 viestiä aiheessa

Minulla on fs 2004 lentosimu painan lähdössä gtrl+z ja z ja gtrl+h päälle kone ei ohjaudu reitille ilmassa vasta kuin käännän nav kytkimen

gps puolelle.lähestyminen lentokentälle ei onnistu millään kone on 737-400 mitkä säädöt pitää laittaa lähdössä,course ja HDG numerot mistä se saa katsoin päätepisteiden numeroita mutta en saanut selvää mikä pitää laittaa ja mitkä numerot.heti kun sammuttaa Nav valon kone rupeaa kulkemaan eri suuntaan mitä reitti näyttää koneessa on 9.1 päivitys fs alla.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No duoda noin. Tuota tekstiä lukiessa (heti, kun lauserakenne selviää *), tulee kyllä hyvin selväksi, että sinulla on kyllä totaalisesti hukassa kutakuinkin kaikki tarpeellinen. Annan sinulle sellaisen neuvon, että rupeat nyt vaikka ensialkuun käymään läpi ne simulaattorin "lentokoulun" oppitunnit vaikka ihan järjestyksessä. Sieltä selviää sitten kyllä alkeet ja ideat, joita sinulla ei selvästikkään ole tällä hetkellä hallussa :)

* toisinsanoen kiinnitä kirjoitusasuun huomiota jatkossa. Pisteet ja pilkut kohdilleen jne...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Sinun on painettava nav/gps laite gps ja sen jälkeen autopilotista Nav, niin kone seuraa tekemääsi reittiä. Miten lähestyminen ei onnistu? Et vain onnistu kunnolla vai yritätkö ils-lähestymisellä?

Tuolta löytyy paljon asiaa. http://conv.flightforum.fi/discussion/index.php/topic,24199.0.html

Kuten Mikko sanoi, suosittelen myös sitä lentokoulua jos englanti on hallussa, se on hyvä kyllä.

Tervetuloa mukaan!  :)

Jori

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No duoda noin. Tuota tekstiä lukiessa (heti, kun lauserakenne selviää *), tulee kyllä hyvin selväksi, että sinulla on kyllä totaalisesti hukassa kutakuinkin kaikki tarpeellinen. Annan sinulle sellaisen neuvon, että rupeat nyt vaikka ensialkuun käymään läpi ne simulaattorin "lentokoulun" oppitunnit vaikka ihan järjestyksessä. Sieltä selviää sitten kyllä alkeet ja ideat, joita sinulla ei selvästikkään ole tällä hetkellä hallussa :)

* toisinsanoen kiinnitä kirjoitusasuun huomiota jatkossa. Pisteet ja pilkut kohdilleen jne...

Olen yrittänyt lukea perustiedot ja saan koneen reitille mutta mistä eri luvut saa ja mihkä luvut laitetaan yritän tosissani ja haluan vielä saada onnistuneen lennon aikaseksi. Noudatin ohjeiden autopilot toimintoa mutta lento ei onnistunut.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Olen yrittänyt lukea perustiedot ja saan koneen reitille mutta mistä eri luvut saa ja mihkä luvut laitetaan yritän tosissani ja haluan vielä saada onnistuneen lennon aikaseksi. Noudatin ohjeiden autopilot toimintoa mutta lento ei onnistunut.

NDB-majakoiden, ILSien jne. taajuudet löytyy esim. ilmailukartoista. Ja kyllä ne saa simunkin kartasta klikkaamalla kyseisen majakan päälle...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Sinun on painettava nav/gps laite gps ja sen jälkeen autopilotista Nav, niin kone seuraa tekemääsi reittiä. Miten lähestyminen ei onnistu? Et vain onnistu kunnolla vai yritätkö ils-lähestymisellä?

Tuolta löytyy paljon asiaa. http://conv.flightforum.fi/discussion/index.php/topic,24199.0.html

Kuten Mikko sanoi, suosittelen myös sitä lentokoulua jos englanti on hallussa, se on hyvä kyllä.

Tervetuloa mukaan!  :)

Jori

kiitos tiedoista olen tosiaan uusi käyttäjä ostin pelin vasta viime viikolla ,tuntuu tosi mielenkiintoiselta on tarkoitus oppia käyttää kunnolla

tätä lentosimua.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

kiitos tiedoista olen tosiaan uusi käyttäjä ostin pelin vasta viime viikolla ,tuntuu tosi mielenkiintoiselta on tarkoitus oppia käyttää kunnolla

tätä lentosimua.

Kannattaisko sitten opetella nämä asiat jollakin pienemmällä koneella esim. def. Cessnalla

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kyllä varmaan,itse aloin heti 737-300 koneella tänään aamulla onnistui lento melko hyvin aloin päästä jounesta kiinni mistä saa haettua ja miten asennetaan koodit oikeille paikoille.Laskeutuminen ei vielä onnistunut olin liian korkealla ja aloitin liian myöhään pudottamisen lentälle

radiotaajuudet pelasi myös hyvin.yritystä ja uskoa kyllä piisaa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään