Guest steamheads

Vinka kysymys?

14 viestiä aiheessa

Asensin ton vinkan mikä on täällä tiedostokirjastossa. Erittäin mukava peli lennellä, mutta yksi asia siinä paneelissa ilmeisesti mättää. Eli radio. Kun siinä on se digitaalinen näyttö sillä com1 radiolla, niin saan kyllä muutettua taajutta, mutta en pysty vaihtamaan sitä aktiiviseksi. Yksi kohta siinä radiossa on missä kursori muuttuu kämmeneksi, mutta kun klikkaa niin koko näyttö menee pimeeksi ja simu tilttaa.

Tämä tapahtuu myös VC wiewillä :o Pystyisköhän joku jeesaan miksi näin. On meinaan niin pirun mukava kone.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Oiskohan vielä jotain ohjetta, minne mikäkin laitetaan noista zipeistä?

Koitin jo näin: Purin koko zipin väliaikaiseen kansioon, josta kopioin panel kansion ja aircfg:n Vinkan kansioon ja gaugezipit sellaisenaan simun gauges kansioon.... sama vika :'(

Pitääkös ne gauge zipit purkaa johonkin vai??

Voi piru kun on vähän pää pyörällä näitten tiedostojen kanssa

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Noilla tiedostoilla on tarkoitus korvata alkuperäiset samannimiset...

 

Gauget eli neljä CAB-tiedostoa sellaisenaan purkamattomana simun \Gauges\-hakemistoon.

 

\Aircraft\gMax Valmet L-70 Vinka\-hakemistoon aircraft.cfg- ja Valmet L-70 Vinka.air- tiedostot

 

\Aircraft\gMax Valmet L-70 Vinka\panel\hakemistoon panel.cfg

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Onko tuossa jotain eroa tiedostokirjastosta löytyvään FS2004 päivitykseen. Ainakin nimessä on eroa (l70_fs9b3.zip->l70_fs9b5.zip), mutta sisältö vaikuttaisi olevan suunnileen sama eli panel.cfg, aircraft.cfg ja air tiedosto.

 

Mitään muuta toimivuus ongelmaa en ole löytänyt yhdistelmällä l70_2002v2.zip+l70_fs9b3.zip muutakuin simu kaatuu jos Ivaon softa on päällä ja koittaa vaihtaa com radion taajuutta. Offlinessä kyllä toimii.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Onko tuossa jotain eroa tiedostokirjastosta löytyvään FS2004 päivitykseen. Ainakin nimessä on eroa (l70_fs9b3.zip->l70_fs9b5.zip), mutta sisältö vaikuttaisi olevan suunnileen sama eli panel.cfg, aircraft.cfg ja air tiedosto.

 

On siellä pikkasen fiksatut mittarit(CAB-tiedostot), pitäisi olla perattu pois erinäiset pikkuvaivat/toimimattomuudet.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

 

Mitään muuta toimivuus ongelmaa en ole löytänyt yhdistelmällä l70_2002v2.zip+l70_fs9b3.zip muutakuin simu kaatuu jos Ivaon softa on päällä ja koittaa vaihtaa com radion taajuutta. Offlinessä kyllä toimii.

 

Mikä tuo IVAO softa on? Mulla ei kanssa muuta ongelmaa, kuin tuo simun kaatuminen jos koittaa vaihtaa com taajuutta. Ja ihan offlinessakin. Eli kun koittaa vaihtaa sitä taajuutta, niin ensin menee ruutu mustaksi ja vähän ajan päästä zone alarm ilmoittaa yrittävänsä päästä nettiin hakeen jotain directX tiedostoa. En nyt muista nimeä. Sitten kaatuu simu.  :-\

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Ivao on yksi näistä vaihtoehdoista jos haluaa päästä onlineen lentelemään http://ivao.aero/hq/ Tämä tietysti vaatii oman ohjelman (softa) toimiakseen, jonka avulla esim.lentosuunnitelmat lähetetään. Tuo myös pistää sinut oikealle kanavalle online-lentelyssä eli kun ruuvaat com-radioon esim 118.700, niin tuo pistää sinut sitä vastaavalle kanavalle Teamspeak ohjelmassa.

 

Kun pistät tuon päivityksen paikalle niin tuota ongelmaa ei pitäisi olla.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Ketjuhan on vanha kuin taivas, mutta kerran samaa asiaa kysytään.. ;D

 

Onko tähän mitään ratkaisua, itsellä simu kaataa jos yrittää vaihtaa taajuutta?

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Ketjuhan on vanha kuin taivas, mutta kerran samaa asiaa kysytään.. ;D

 

Onko tähän mitään ratkaisua, itsellä simu kaataa jos yrittää vaihtaa taajuutta?

 

Voisikohan tuohon toimia virtysratkaisuna jos vaihtaa sen COM-radion gaugen johonkin toiseen ja katsoa josko auttaisi, jos se gauge on syypää..? Notepadilla panel.cfg auki ja vaikka C172:n panel.cfg:sta etsii sen defaulttiradion gaugen nimen siihen tilalle, jättää vain koon ja koordinaatit entisiksi niin osuu kohdilleen..

 

//T

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Voisikohan tuohon toimia virtysratkaisuna jos vaihtaa sen COM-radion gaugen johonkin toiseen ja katsoa josko auttaisi, jos se gauge on syypää..? Notepadilla panel.cfg auki ja vaikka C172:n panel.cfg:sta etsii sen defaulttiradion gaugen nimen siihen tilalle, jättää vain koon ja koordinaatit entisiksi niin osuu kohdilleen..

 

//T

No melko takuulla se on juurikin siinä radiossa vika.. ???

 

Pystyisikö sitä radio-gaugea jotenkin puukottamaan, tai vaihtoehtoisesti jotenkin kikkailla sen COM2-radion toimimaan COM1:nä..?

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Viimeisimmässä Vinka-paketissa joka aikoinaan väännettiin pitäisi olla nämä ongelmat korjattuna. Alla olevasta linkistä voi halukkaat ladata sen. Paketissa on kaksi zippiä, l70_fs9b6.zip pitää sisällään kaiken muun paitsi äänet, l70_sound.zipissä on äänet. Molemmista löytyy asennusohje(READ_ME).

 

LATAA UUSIN VINKA TÄSTÄ, n. 20MT

 

 

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Viimeisimmässä Vinka-paketissa joka aikoinaan väännettiin pitäisi olla nämä ongelmat korjattuna. Alla olevasta linkistä voi halukkaat ladata sen. Paketissa on kaksi zippiä, l70_fs9b6.zip pitää sisällään kaiken muun paitsi äänet, l70_sound.zipissä on äänet. Molemmista löytyy asennusohje(READ_ME).

 

LATAA UUSIN VINKA TÄSTÄ, n. 20MT

 

 

Kiitoksia! :thmbup:

 

Sellainen kysymys tuli pikaisesti testasin, kun aloitin lennon systeemit sammuksissa. Onko Vinkassa avioniikoille jotain erillistä kytkintä jossain piilossa, koska mm. radiot ei toimi ilman näppäinyhdistelmän käyttöä?

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään