Guest Tarsa

Peräsin ei toimi CH pedalseilla!

17 viestiä aiheessa

Moi. Sain vähän aikaa sitten tuommoiset CH pro pedalssit, joilla siis pystyy ohjaamaan lentokoneen peräsintä. Mutta sitten tulikin semmoinen ongelma että kun olen lentämässä, niin peräsin ei enää toimikkaan kunnolla.  Joten kysyisin että onko se ihan normaalia lentokoneissa kun on lentämässä niin peräsin ei enää liikukkaan samalla tavalla kuin maassa, vai onko minulla asetuksissa jotain vikaa!

Eli jos joku sattusi tietämään ongelmaani ratkaisun, niin voisitko kertoa siitä minulle! Kiitos!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ei tuosta selostuksesta nyt oikein saanut kuvaa, että miten ne "ei toimi", mutta arvataan nyt, että ethän vaan lennä ylinopeutta?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tarkistappa simun asetuksista, ettei autorudder ole päällä.

Jos auto rudder on päällä, ei se rudderi toimi ollenkaan. Nythän ne toimii ensin, mutta sitten lakkaa toimimasta...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Terve

Et kertonut, millä koneella olet lentämässä. Isoissa koneissa on normaalia, että peräsin "lakkaa toimimasta", kun nopeutta on riittävästi. Tai ainakin sen poikkeutukset ovat hyvin pieniä.

Arttu

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tarkistappa simun asetuksista, ettei autorudder ole päällä.

Tarkistin asetuksista ton autoruden, ja päällähän se oli.  Kiitos avusta  :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ei tuosta selostuksesta nyt oikein saanut kuvaa, että miten ne "ei toimi", mutta arvataan nyt, että ethän vaan lennä ylinopeutta?

Tarkoitin sitä että kun olen yläilmoissa, niin peräsin ei enää käännykkään kunnolla.

Anteeksi jos kysymykseni oli epäselvä!  :-[

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jos auto rudder on päällä, ei se rudderi toimi ollenkaan. Nythän ne toimii ensin, mutta sitten lakkaa toimimasta...

Jos autorudder on päällä niin maassa kääntyy kyllä polkimilla mutta ilmassa ei ole vaikutusta.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jos autorudder on päällä niin maassa kääntyy kyllä polkimilla mutta ilmassa ei ole vaikutusta.

Juu, ai knou. Sain vain tuosta Villen alkup. kertomuksesta sen kuvan, että se toimii aluksi lentäessä, mutta lakkaa sitten myöhemmin toimimasta...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Yaw dampperi, joka kytketään päälle vasta lentoonlähdön jälkeen (10,000ft) rajoittaa peräsimen kääntämistä erittäin radikaalisti myös!

T: Mika

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Joo huomaan, että on vähän vanha keskustelu, mut asia on sama niin kirjoitan tänne :). Mulla on sama ongelma airbus A321-koneessa: maassa peräsin toimii, mutta kun vaikka yrittää laskeutua niin peräsin ei liiku ollenkaa. Mut sit ku koetin boeing konetta, niin siinä se peräsin kyllä liikkuu. Mikähän on vikana?  ???

Ps. Ongelma esiintyy saitekin pedaaleissa ja logitechin 3d joystickissä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

FSXän defu A321 on tuollainen mukava pikku epäloogisuus (saattaa olla myös IRL, en tiedä kun en mikään bussiasiantuntija ole), että ilmassa ollessa peräsin ei toimi ollenkaan. Bussikuskit tarkentakaa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Onko kyseessä joku bugi vai eikö airbussin peräsin vain liiku ilmassa ollenkaan?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Onko kyseessä joku bugi vai eikö airbussin peräsin vain liiku ilmassa ollenkaan?

Kai se bugi on, en ainakaan itse keksi mitä virkaa peräsimellä on, jos se ei liiku ollenkaan ilmassa, miten esim. sivutuulilaskut onnistuu?

Edit/ Sain peräsimen toimimaan, kun laitoin lentotietokoneet pois päältä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kai se bugi on, en ainakaan itse keksi mitä virkaa peräsimellä on, jos se ei liiku ollenkaan ilmassa, miten esim. sivutuulilaskut onnistuu?

Edit/ Sain peräsimen toimimaan, kun laitoin lentotietokoneet pois päältä.

Miten saa lentotietokoneet pois päältä? ???

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään