Guest Tarsa

kuvat eivät näy!

16 viestiä aiheessa

Kun luen vanhoja aiheita täällä fsnordicissa, joissa on kuviakin lisättynä, niin kuvat näyttävät jostain syystä tältä:

[ attachment removed / expired ]

mikäköhän mahtaa olla ongelmana??  :-\

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ne ovat yli 30 päivää vanhoja kuvia, ja ilmeisesti ne menee automaattisesti pois, vievät vähemmän tilaa uusilta kuvilta.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

no höh.. ois vaa mukava katella vanhojaki kuvia. Mutta eipä voi sitten mitään  :'(

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

no höh.. ois vaa mukava katella vanhojaki kuvia. Mutta eipä voi sitten mitään  :'(

Niin minustakin. Mutta joitain kuviahan on säilynytkin. En nyt muista mitä, mutta etsimällä löytyy  8)

EDIT: Tälläinen löytyi:http://conv.flightforum.fi/discussion/index.php/topic,20323.0.html

Parit Hornetit ja putket EFOU:lla (wanha threadi) Katopa päivämäärää! Tekstiversio! Osaisko joku laittaa tavallisen (mutta saahan noin jotain irti)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Miten sait ton selville?

Katsomalla esim. hiiren oikealla napilla kuvan ominaisuudet. Siellä kuvan polku on kaikkea muuta kuin FS Nordiciin viittaava.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tulipahan tässä samalla minullekin tiedoksi, miksi ei aina kuvia näy vaikka tällaisen logon alla on silti teksti ja loppu yhteenvedossa kerrotaan esim. "Kylläpä oli taas loistavat kuvat ja pidin eniten kuvasta nro 7" Minä en nähnyt edes kuvaa nro 1. Mutta nythän tähänkin tuli siis selitys. Kuvat ovat olleet yli-ikäisiä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eikös se nykyään ole kolme kuukautta raja, ennen kuin kuvat poistuu serveriltä?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Katsomalla esim. hiiren oikealla napilla kuvan ominaisuudet. Siellä kuvan polku on kaikkea muuta kuin FS Nordiciin viittaava.

Kiitos Ilkka! :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mulla toi kuvan polku on kyllä fsnordiciin viittava mutta eivätpä siltikään näy!   :-\ :-[

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ville, lueppas uudelleen Ilkan kirjoittama viesti. ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ville, lueppas uudelleen Ilkan kirjoittama viesti. ;)

:-[  Luin sen kyllä monta kertaa, mutta en tajua. En ole mikään tietokone mestari, joten voisitko kertoa minulle, että mitä minun oikeastaan pitäisi tehdä että saisin kuvat näkyviin!  :-[

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

että mitä minun oikeastaan pitäisi tehdä että saisin kuvat näkyviin!  :-[

Ikävä kyllä niitä kuvia jotka on talletettu FSN:nään ei saa takaisin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

:-[  Luin sen kyllä monta kertaa, mutta en tajua. En ole mikään tietokone mestari, joten voisitko kertoa minulle, että mitä minun oikeastaan pitäisi tehdä että saisin kuvat näkyviin!  :-[

Eli klikkaa otsikkoa, Ominaisuudet ja Osoite: (URL). Noin mie sain ainakin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään