Esa Sairio

Canarias 2006 Avsimissä - oudot latausluvut?

4 viestiä aiheessa

Nyt en ymmärrä. Uusi Canarias 2006 paketti sisältää kolme tiedostoa jotka kaikki pitää imuroida jotta saa asennettua maiseman. Ainakin minä tein niin ja korjasin sitten muutaman asian Tatu Kantomaan ohjeiden mukaan ja hyvä tuli.

Mutta miksi Avsimin tilastoissa lukee että tähän mennessä Canarias 2006 osaa 1/3 on imuroitu 39076 kertaa, osaa 2/3  22178 kertaa ja osaa 3/3  22048 kertaa.

Onko sittenkin niin että itse maisema kätkeytyy vain osiin 2 ja 3 ja osa 1 on pelkkä installeri?

Luulisi että kaikia kolmea osaa olisi pitänyt imuroida yhtä monta kertaa.

yES :(

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Samaa minäkin olen ihmetellyt. Toisissa pari sataa imurointia vähemmän.

Jani

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Osien lataus on keskeytynyt tai jotenkin muuten epäonnistunut... eipä nuo luvut niin tarkasti kerro itse käyttäjistä mitään sen kummempaa.  :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Saahan tuota lisäosaa varmaankin muualtakin imutettua, ja tilanne on niin että kun tullaan lataamaan isoa pakettia, niin aloitetaan luonnollisesta pienimmästä järjestysluvusta eli 1. Kun lataus alkaa, se napsahtaa avsim.com:in laskuriin, ja niinkuin Tatu sanoi lataus on saatettu keskeyttää vaikka liian hitaan yhteyden takia.

Toinen syy epätasaisuuteen on se että 1-pakettia on alettu lataamaan avsimista ja sitten lähdetty suhailemaan muualle nettiin lataamaan 2 ja 3 pakettia. Itse tein suunnilleen niin, eli pistin #2 paketin imuun avsim.comista, ja löysin #3 paketin muualta (en muista mistä, mutta hämyinen paikka :) ). #1 pakettia en ole edelleenkään saanut ladattua.

Siinä siis latausmäärien epätasaisuuksien syitä.

-tuomo

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään