Guest juhake

FsBuild flightplanneri

9 viestiä aiheessa

Illat!

Onkos tämä FSBuild planneri ostamisen arvoinen? Ainakin LDS käyttää sitä manuaalissa ja sen tietyissä esimerkeissä. Laittakaahan kokemuksia realistisuudesta ja käytöstä ja onko ostamisen arvoinen? :)

http://www.fsbuild.com/

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Nopee vastaus ennen duuniin lähtöä! (Nyt jo myöhässä  ;D) Olen käyttänyt sitä jo vuoden verran ja olen ollut todella tyytyväinen kyseiseen ohjelmaan. Ohjelma laskee Step climbit, lataa aina uusimmat NAT trackit, lataa oikeat ylätuulet esim. Active Skystä jne jne. Töistä tullessa voin kertoa enemmän ohjelmasta jos joku ei ole jo ehtinyt antaa kattavaa selvitystä...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Niin, olisi kiva kuulla enemmän ohjelmasta... ;D Toimiiko kunka hyvin LDSsän kanssa jne.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Terve!

En ole käyttänyt ko. ohjelmaa, mutta olen myös miettinyt sen hankkimista. Kuulemma FSBuildiin on tehty hyvinkin tarkka profiili LDS 767 varten.. Tällä profiililla taitaa saada tarkan arvion lentoajasta ja polttoaineenkulutuksesta tms.

Moni on kehunut FSBuildia, ja se taitaakin olla ostamisen arvoinen varsinkin, jos ottaa lentosuunnitelman teon tosissaan.

Raine

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Terve!

En ole käyttänyt ko. ohjelmaa, mutta olen myös miettinyt sen hankkimista. Kuulemma FSBuildiin on tehty hyvinkin tarkka profiili LDS 767 varten.. Tällä profiililla taitaa saada tarkan arvion lentoajasta ja polttoaineenkulutuksesta tms.

Moni on kehunut FSBuildia, ja se taitaakin olla ostamisen arvoinen varsinkin, jos ottaa lentosuunnitelman teon tosissaan.

Raine

No taitaapi lähteä tuo sitten ostoon. :) "Hyvin suunniteltu on puoliksi tehty" ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ihan muilta toiminnoiltaa erittäin hyvä, MUTTA ja iso mutta sillä Fsbuild generoimat reitit eivät ole mitään kaunista katseltavaa

Ai.. voitko hiukan täsmentää? Eroaako jotenkin esim. FSNavigatorin tekemistä reiteistä?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ai.. voitko hiukan täsmentää? Eroaako jotenkin esim. FSNavigatorin tekemistä reiteistä?

Ovat varmaan enemmän tai vähemmän epävalideja...

Nyt on meikäläisellä tuo, kun vaan osais käyttää. :laugh:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään