Guest tarez

Kopterilentelyä La Palman ympäri (Project Canarias 2006) [video]

5 viestiä aiheessa

Tässäpä sellainen noin neljän minuutin videopätkä helikopterikierroksesta La Palman ympäri.

Hienot on maisemat CanarySimin tuotoksessa, varsinkin freewareksi. Jouduin grafiikka-asetuksista karsimaan herkkuja pois jotta pyörisi edes yli 20fps. Valitan siis pientä suttuisuutta ja jälkeenpäin ajatellen ilta- tai aamu-valossa olisi voinut tulla hienompaa jälkeä, mutta noh.

[ attachment removed ]

[ attachment removed ]

>> fs2004-helo-flyaround-LaPalma.avi (31.5M, XviD)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ohhoh! :o Kyllä on masentavan nätti maisema (ainakin tarpeeksi etäältä) ja sulavasti liikkuvaa kuvaa. Tuota voi jo sanoa fotorealismiksi. Tuulimyllyt tekivät vaikutuksen. Koskahan maisemaan saadaan aidon näköinen, elävä aallokko?

Saatko kaapatuksi kuvaa ilman mainostekstejä (mulla näkyy Frapsin mainos) jollain ilmaissoftalla vai..?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Saatko kaapatuksi kuvaa ilman mainostekstejä (mulla näkyy Frapsin mainos) jollain ilmaissoftalla vai..?

Kaapattu frapsilla, mutta rajattu VirtualDub:ssa null transform filtterillä laajakuvaksi jolloin tekstit leikkaantuvat pois näkyvistä. ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Aika hyvä video. Joitain autogen-puitakin näkyi olevan. Hyvä asia.

yES

PS. Parhaillaan latautuu Avsimistä, aikaa jäljellä 2,5 tuntia, kaikki kolme tiedostoa tulossa kerralla. Palaan asiaan.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Komeaa jälkeä. Tuli iha sellainen fiilis kuin olisi itse ollut kopterin kyydissä, ja musiikitkin sopivat hyvin tuon tyyliseen videoon. Taidan itsekin lähteä välittömästi pörräilemään Kanarialle.  :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään